mamma til 2+ en i magen Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Synes at hun er et surre hue. Forrige gang jeg var der blandet hun papirene, nå hadde hun dobbelt booket timen jeg skulle komme. Er nå 36uker, og merker godt at det nærmer seg. Har veldig mye kynnere og nedpress. Kan ikke gå mye før det presser sånn at jeg må ta pause. Spurte om hun kunne sjekke om det var noe modning, men det ville hun ikke. Jeg fødte 3 uker før termin forrige gang. forrige fødsel var styrtfødsel, gikk neste 3 timer fra jeg merket noe til han var ute. Så jeg spurte om jeg kunne ringe sykebil, visst det startet og mannen min ikke er hjemme. Men hun sa at jeg måtte ringe etter drosje!! Men sa at jeg måtte høre med fødeavd hva de mente. Jeg har en time til sykehuset. Føler at hun bare gjør det hun må og ikke noe mere. Jeg er nervøs nok når det gjelder fødselen. er redd for at det skal gå for fort!! merkelig nok. Hun får meg ikke til å føle meg tryggere ihverfall. Heldigvis er det snart over.
lykkeligmed3 Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Huff, så kjedelig da. Heldigvis har jeg en kjempegrei jordmor som har hjulpet meg kjempemye til nå. Snakk med fødeavdelingen du heller, kanskje det er mer vettuge svar å hente der. Lykke til
ballong Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Glem den dama du..stol på deg selv du høres jo 10 ganger mer fornuftig ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå