pinglo Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Noen som vet om det er 3D-ultralyd på Haukeland? I brevet som jeg fikk ang. innkalling til ul,stod det at du måtte ha med kr 50,hvis du ønsket å få bilde. Men har hørt at vanlige ultralyd bilder,skal være gratis.
chill+enda en til Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Tror 3D UL kun har vært i bruk til forskning ved Haukeland. Du får ikke det i Bergen i det hele tatt slik jeg har forstått det. De 50kr er nok "bare" for vanlige UL-bilder.. Når skal du på UL da?
!Mia! Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Haukeland har nok 3d men det er nok bare noen utvalgte som får det. Tror det er folk som er med på spesielle undersøkelser osv. som får. Du må betale 50 kr hvis du ønsker bilder på KK.
pinglo Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 ok. Jeg er 18 +4 uker. Skal på ul neste onsdag.
eva luna Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg var til ordinær ultralyd på kk i august. Da fikk jeg for det meste se babyen i vanlig 2D ul, men et par ganger slo hun over så jeg også fikk se litt i 3D- ul. Dette gjorde hun helt av seg selv, jeg spurte ikke. Så kanskje du også får se litt i 3D-ul? Det er vanlig å betale 50 kr for bilder fra 2D-ul, men jeg fikk de gratis fordi jeg sa ja til å være med på et ul-prosjekt.
pinglo Skrevet 21. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2006 ok. Er svigerinna mi som har fortalt meg at vanlige ul bilder er gratis,hun har født 3 stk,å fått bildene gratis for alle 3. Men hun bor i Haugesund,så det er vel kanskje forskjellig fra sted til sted.
tessa4? Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Hei hei Pinglo! Jeg var på UL på KK (Haukeland) i går og fikk også beskjed via innkalling i brev om at det ville koste 50 kr.Jeg hadde selvfølgelig pengene med meg,men fikk de gratis.Var ikke snakk om pengene :-) Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har aldri betalt med de to andre heller. Men for sikkerhets skyld ville jeg tatt de med meg... Masse lykke til :-)
pinglo Skrevet 21. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2006 Selvfølgelig skal jeg ta med penger,må jo ha bilde av lille trille. Gleder meg kjempe mye til onsdag. Skal bli spennende å se,er min første.
3guttsmamma;) Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 jeg var på ul på haukeland for ca 2 mnd siden,og betalte 50 kr.. Det samme gjorde jeg når jeg gikk gravid med første mann...Alle jeg kjenner har betalt der oppe,men du kan jo håpe du er heldig å møter på en som ikke vil ha penger sånn som hun over her... Lykke til!!
pinglo Skrevet 21. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2006 Er egentlig det samme,om jeg må betale eller ikke. Men trodde det kanskje var noe sånn 3D greier,at det var derfor det kostet penger. Det viktigste er at eg får bilde,samme om eg må betale eller ei. Hadde vært likt seg det,om det var gratis,og jeg måtte alikevel betale. Skjedd før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå