Gå til innhold

Juli-treff i Oslo onsdag 27/9


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Takk for et koselig treff i går, jenter!

Vi sees igjen neste onsdag! Vi kan vel fortsette å møtes klokka 11?

Men hvor har dere lyst til å treffes???

 

Noen som ikke har vært med på treff før, som har lyst til å komme og møte oss også?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Takk for hyggelig treff! Jeg er så glad for at vi har disse ukentlige treffene. Deilig å ha noen avtaler på dagtid også. Hadde blitt sprø om mitt sosiale liv skulle begynt kl 16 når ektemann og venner kommer hjem fra jobb. Victoria teller jo selvsagt, men dere skjønner hva jeg mener... :)

 

Vi kan gjerne fortsette å møtes kl 11. Og angående treffsted....tenkte lansere en dristig idè..... ;) Hva om vi tar en "hjemme hos" runde? Synes det hadde vært hyggelig jeg, men hva sier dere andre damene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig koselig ut å ha det hjemme hos hverandre.

Er vanskelig for meg å bli med når vi skal på kafe, er avhengig av å ha med datteren min på to år da, og det går ikke, får ikke barnevakt så ofte. Hun begynner i barnehagen i løpet av desember, men håper jeg får vært med igjen før det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden for meg også å ta det hjemme hos hverandre...

 

Jeg har bare to innvendinger mot det...

Vi bor på hver vår kant av Oslo, så det kan jo bli litt lang reisevei... Men det går greit for min del, kan ha bilen de dagene vi skal treffes, jeg! :o) Tenkte bare også at dersom vi er hjemme hos hverandre, kan det være vanskelig for nye som evt vil være med...

 

Fordelen med å være hjemme hos hverandre er at da kan Hilde være med... :o)

Og når barna blir litt større synes de nok det er kjedelig å sitte i ro på kafe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også dette var en god idè, høres veldig koselig ut:-) blir litt mer avslappende miljø også! Også kan vi jo ta det på rundgang hvem vi er hos!

Men er jo som Carina sier; litt vanskelig når alle bor på forskjellige deler av byen...jeg har ikke bil, men er så vant med kollektiv-traffik, så det går egentlig fint altså:-P

Virker jo som om alle bor i nærheten av t-bane stasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg kom med forslaget kan jeg være førstemann ut.

Og det er selvfølgelig morsomt om flere juli-mammaer vil møte oss. Tenkte derfor at den som har treffet kan legge ut e-postadr sin, så kan de som vil komme sende e-post til vertinnen og "melde fra" at de kommer, samt få reisebeskrivelse....

 

Min e-post er [email protected]

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg får dessverre ikke kommet. Datt ned trappa i dag, har hjernerystelse og sydd 5 sting, så jeg tar det med ro denne uka siden jeg er alene hjemme med to barn.

Dere får kose dere masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei, Hilde! Det hørtes ille ut!! :/ Føler med deg! Du får ha riktig god bedring, og være forsiktig ;)

Håper du får det til 4. oktober da :)

 

Klem fra HildeA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere !

 

Da er vi i form igjen og vil veldig gjerne være med på onsdag :=)

Sender deg en mail Hilde.

 

Stakkars deg Hilde M, maks uflaks da !! Føler med deg og ønsker deg god bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...