Gå til innhold

Nei, nei, dette kan umulig være bra???

Anbefalte innlegg

Midt mellom el og ikm og så blir jeg møkkforkjøla! Aaaarg! Hodet sprenger, halsen er sår, nesa renner og ryggen verker. Ikke akkurat ideelle leie-forhold for en potensiell beboer i magen. På jobb er det selvsagt flere som er bitt av samme basillen så jeg må nesten gå på jobb klokka 15/16 (skulle egentlig jobbet 10-20 i dag, satser på at jeg takler siste halvdel), men jeg gleder meg IKKE...

*snufs*

Fortsetter under...

Hei!

Før jeg ble gravid med min forrige, ble jeg veldig forkjølet og hostet og hostet!

Tenkte at nå kan det umulig sitte noen soire slik som jeg hostet!

Joda, spiren satt han og tusler rundt meg på gulvet :-) er 11 mnd og 2 dager i dag!Så sitter det så sitter det! :-)

Lykke til!

Takk for oppmuntringen :o)

Surmuler litt for meg selv, har ikke noen god følelse denne mnd likevel til tross for iherdig prøving, hehe. Vi får se hva det ender i. Og så tenkte jeg egentlig å ta meg en ibux før jobb i håp om at det hjalp på noe, men det tør jeg jo ikke i tiiiiiilfelle, ikke sant? Noe skal man jo også bekyme seg for, hehe...

Hei igjen!

Vil også fortelle at mindre enn 1 uke FØR jeg testet positivt , da jeg skulle ha datteren min, var jeg med å dyttet bilen til mannen min ut oppkjørselen!

Hadde nettopp sluttet på p-pillen og ventet ikke at jeg skulle bli gravid så fort, men tok en test etter ca 3 - 4 dager fordi vi skulle på julebordscruise!

Så sitter det så sitter det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...