Gå til innhold

Vintersko og støvler i liten størrelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en for tidlig født gutt på 16 mnd som går i barnehage og nå som høsten og vinteren kommer har vi fått et "skoproblem"! Jeg har lenge forsøkt å få tak i støvler og goretex-aktige vintersko i str 18 uten å lykkes! Det må da være fler enn meg med dette problemet?!? :) Håper noen kan hjelpe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte noen sko med "skofustex" i str. 20, kanskje de fins i mindre størrelser også. Ellers så har jenta ca 18 cm stor fot, så de er kanskje små i størrelsen. Husker ikke hvilken kjede det var, men det er den som har skofus! Skoringen kanskje?

Skrevet

Vi hadde vinterstøvler ffra Ponny i str 19 mener jeg... Eurosko... mulig det var str 20.. Mn Ecco er mindre og har muligens lavere str...MEN går du på www.superfit.au eller noe..superfit har vinterstøvler ned i str 19..barneverden fører noen av disse skoene

Skrevet

Coop OBS har vintersko ned i str. 18 de heter Frends.

Skrevet

Vi hadde det samme problemet i fjor vinter, da burde jenta vår hatt str 16. Vi endte med å kjøpe noen i str 20 som var lette å stramme rundt ankelen, slik at de ikke ramla av. Det var nesten umulig å finne noen merker som hadde str under 22. Vi var på Økonomisko etter tips fra noen bekjente.

Det var faktisk ikke noe problem at skoene var for store, for hun ville ikke gå i snøen allikevel. I år har vi kjøpt str 22, og der er det heldigvis mye mer å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...