Bittebitteliten Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Vi lurer på å kalle den lille i magen for Noah eller Linus. Men vi vil gjerne ha et mellomnavn oxo,- ikke til dagligbruk,men som "pyntenavn". Noen som har forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Hm, har egentlig ikke forstått vitsen med "pyntenavn" med mindre det er oppkalling eller så, et enkelt lite navn har jeg selv og er kjempeglad for å slippe et ekstra navn bare for papiret sin skyld... Men det er min mening Synes navnet Noah er myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye finere enn Linus, kjenner ingen som heter Linus men det høres ut som et "pingle" navn i mine øre... Navn som kan klinge med Noah: Noah Renè Noah Andrè ?? Kommer ikke på flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Linus Christopher Linus Matheo Linus Nicolai Noah Sebastian Noah Emanuel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Dere vil ha mellomnavn, men jeg synes begge navnene er finest når de står alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 Linus Nicolai Linus Nathaniel Noah Johannes (blei fryktelig bibelsk da men..) Noah Elias Noah Endrê Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #6 Del Skrevet 22. september 2006 Noah Andreas Noah Matteus Noah Cornelius Noah Sakarias Noah Emilian Noah August Linus Aleksander Linus Olai Linus Nikolai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 22. september 2006 #7 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg syns Linus er bra pynt i seg selv... det må iallefall være et navn som får en helhet som dobbeltnavn, og ikke sånn tunge-to-navn-uten-sammenheng..... Det kan være en ide å se hele navnet i ett inkludert etternavn... få en fin sving på det HELE liksom! Og navnet i midten kan jo gjerne være noe mer uvanlig og poetisk enn det daglige fornavnet, om man ønsker seg det da! Tidemann er et morsomt fornavn som kan fungere imellom på begge, også høres det jo litt mellom ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå