Gå til innhold

Det ene brystet er større enn det andre HJELP ! Trenger tips og råd !

Anbefalte innlegg

Jeg har de 2,5 første ukene slitt veldig med å få barnet til å ta brystene. Hun tok først venstre bryst, og dette er da det største av de. Det er først nå som jeg har startet med brystskjold at hun tar høyre bryst også, men det er en smule mindre enn det andre. Fortsatt ingen GIGAforskjell på de, men man ser det om man ser meg toppløs...jeg ser det og det holder hehe !

Iallefall, så tar hun høyre bryst like bra som venstre nå, det jeg lurer på er om dette vil komme til å "stabilisere" seg, nå som hun tar begge bryster ?

Altså at melkeproduksjonen vil legge seg til på begge brystene og derfor også "forme" de etter det ?!

Jeg har en gang sett en dame som hadde en GIGApupp og en mini, det var virkelig drastisk forskjell og så heeelt tåpelig ut. Ja hva gjør man ikke for disse små, men akkurat det orker jeg ikke. Så virkelig helt sjukt ut, så jeg vil gjerne ha tips om hvordan jeg kan få den andre puppen like stor, eller den andre litt mindre haha !

Klem fra puppeguri :P

Fortsetter under...

Hei du!

Forstår hva du mener - jeg har en venstrepupp som er litt større enn den høyre. Har også slitt litt med ammingen denne gangen - diverse betennelser og sopp - og bruker brystskjold. Jeg har mer melk i venstrepuppen enn i den høyre og derfor drikker hun jo også mer av den. Blir lett utålmodig ved høyrepuppen siden det kommer så lite. Jeg tenker at det er derfor størrelsen er forskjellig.

Derfor vil jeg nok tro at puppene dine vil justere seg både i forhold til melkemengde og størrelse, derrsom hun drikker like bra fra dem begge.

Vil også si at puppene aldri er akkurat identiske hverken i størrelse eller fasong - men forstår hva du mener altså =)

Dette r det Expat kaller en sportsdrikk pupp (den store) og en fløtepupp. helt normalt - og egetlig svært lite og bry seg om - noen har faktisk så stor forskjell at det synes godt utenpå klærne og... og det kan kanskje være litt plagsomt for en del selvsagt... men det kan og gå seg til at de blir mer jevnstore

Godt å høre :) Hos meg ligger det nok litt i at jeg faktisk kun klarte å amme på venstre bryst i starten, og pumpet høyre. Nå som hun tar på begge, håper jeg det jevner seg ut :) Takk for svar !!! Er dine fortsatt noe ujevne ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...