Gå til innhold

Desember: Jeg er litt merkelig, hehe

Anbefalte innlegg

Vi har jo en stor jente, snart 9 år. Hun er snillheten selv, gjør nesten aldri noe galt. Dette er jo veldig positivt, men hun blir så sårbar. Hun forventer at andre skal være like snill tilbake, og det er jo slett ikke tilfelle alltid. Vel vel.

Her om dagen var hun med ei jente i nabolaget her, og de hadde vært på plommeslang!!!!! Og mor ble sååååå stolt av jenta si! Hehe, kunne jo ikke si det til henne, men det var litt godt å se at hun kunne være litt rampete og. Sukk, jeg er nok litt sær ja. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6395989-desember-jeg-er-litt-merkelig-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener :oD hihi

Det er deilig å se at de mest pliktoppfyldende av oss også kan freeke litt ut en gang i blandt ( selv om plomme slang er langt fra det verste man kan gjøre )

Man skal tøye litt grenser når man er liten så man slipper å gjøre mere drastiske ting når man blir eldre. Er så mye verre ting man kan finne på da.

Har ei stesøster som er på samme måten. Litt for rolig av seg synes jeg. Jeg prøver å oppfordre henne, litt i smug, til å gjøre noe "rampestreker". Det er bare sunnt det så lenge det ikke går utover noen eller man ikke ødelegger ting.

*roper i det stille "You go girl"*

Synes ikke du er rar jeg:)

Tror det er sunt å gjøre litt rampestreker, og naturlig. Er ikke bra å bare være pliktoppfyllende heile tia heller.

Iallefall er litt slang "sunne" rampestreker.....

Det finnes værre lissom.

:)

Skjønner godt hva du mener.

Det er jo uskyldig rampestrek, men morro og vanvittig spennende. Skulle vært der og vært med jeg.... :o)

Vi hadde ikke så mye frukt trær nordpå, men vi var på gulrotslang. Aldri har gulrøtter med jord smakt bedre :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...