JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 om sa/ma når jeg vet hvor redd jeg blir av det?? Har egentlig bestemt meg for å ikke lese alle de triste innleggene for jeg er så utrolig redd for å miste, men jeg klarer ikke la være. Tror jeg skal ta BiM pause i helga for å slutte å tenke så mye på det for en liten stund... Føler egentlig at jeg blir reddere av å være her inne egentlig... Flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 3 skjønne Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Signerer denne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, blir nervøs ja av alle som mister, men det er jeg jo uansett. Jeg kan uansett ikke gjøre noe for at spiren skal klamre seg fast, så jeg prøver å tenke positivt og ikke ta sorgene på forskudd. Men sjekker dopapiret hele tiden;) Når spiren har gravd seg ned i livmora så er det jo stor sjangs for at det går bra=) Tenke positivt!! Prøve hvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Holder meg mest på skravlesiden. Blir bare nervøs av å lese alle overskriftene her inne om alle som mister, eller blør og kanskje mister.. Greier ikke gå inn på slike tråder. (Mener selvfølgelig ikke at de som mister ikke skal få lov til å skrive det! Og det er bedre at det står i overskriften hva tråden dreier seg om, enn at man går inn og får lest noe man ikke vil..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 hehe.. samme her-- jeg blir livredd når jeg leser slike innlegg, og det går iskaldt gjennom meg når jeg åpner dem, men lese dem skal jeg allikevel... ååhh.. så ender det med at jeg blir kjemperedd etterpå da.. og forestiller meg alt mulig rart.. jeg er ekspert i det.. går liksom utav meg selv og innpå disse innleggene, enda jeg ikke vil en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå