Gå til innhold

Møtes neste uke?

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er fra kolboten. 21 år. termin 21 november, har en liten gutt i magen :-)

jobber 50% så jeg slutter klokka 14.00 så rekker og være i oslo til 14.30. men det blir kansje litt tidlig for de andre her inne som jobber eller går på skole.

du da?? fortell om deg :D

hi hi... så gøy. jeg er 84 modell :D

har bursdag i slutten av oktober, så da har vi bursdag nesten samtidig, du, jeg og babyene våre... he he.

bor egentlig på tårnåsen.

da kan vi trille sammen når babyene kommer :-) skjenner du mange i omegn som skal få baby samtidig som oss??

jeg skjenner ikke så mange her egentlig. har mest venner i ski.

så det hadde vært veldig fint med noen i nærheten og ta en kafe med innimellom ;-)

broren min skal bli pappa 15 oktober og søsteren til barnefaren skal også ha samme dag. hi hi... du har valgt en fin dag.

Annonse

Jepp en fin dag:) men han kan godt komme før;) Bor du alene eller? kjenner en som skal ha baby men hun er litt eldre... kjenner nesten ingen i området for flytta hit for bare noen mnd side... bodde på hauketo(ikke så langt unna men) hehe... Har du msn?

Jepp:) men er ikke så ofte der da men... har ikke internett hjemme ennå..ting tar sin tid;) nå er jeg på jobb så da får jeg bare vært her inne... men da kan jeg i værste fall få sendt deg en mail;) adr min er [email protected] så har du den..

så bra. her ikke internett hjemme enda jeg heller. men får det om en ukes tid tenker jeg ;) og da kommer jeg til og være her mye mer igjen :)

men vi ses jo på det treftet også. så det blir bra.

får håpe det dukker opp mange andre også.

men nå må jeg løpe, skal til ski og toget har en lei vane og ikke vente på meg :-P

Annonse

vet ikke, får høre hva de andre har lyst på. vi kan jo evt bestemme når vi møtes. tror jeg får med med en venninne.

hvis dagene blir for lange, får du komme til meg en tur på besøk da:) skjønner ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå! alle studerer og har mer enn nok å gjøre. jeg burde jo ha lest, men er så utrolig rastløs!

ha en fin kveld:)

skal vi avtale og møtes på nathional på torsdag 15.30 ved fontenen da? så tar vi det derfra?

Jepp mulig jeg tar en tur til deg ja:) burde studere litt selv men har tankene ett litt annet sted...hehe. sees på torsdag da?!

ha en fin kveld:)

er det du som har en venninne med baby? mulig jg får med caroline med babyen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...