hønepøne;-) Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei alle sammen Nå er jeg jammen ferdig med 2. trimester og skulle vært over til dere for noen dager siden. Ser frem til å tilbringe den siste tiden her inne sammen med dere, frem til den 14 desember (ja, jeg håper jeg slipper å gå over). Ha en strålende torsdag alle sammen!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Hei og velkommen til oss )
Candy girrrl Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hei. Velkommen inn på siste etappe. Det er nå det virkelig begynner..puh! Lykke til )
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Velkommen etter:o)Godt å se det er fler desembermammaer som kommer oer:o)
Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Velkommen! 3.tri. syns jeg har gått kjempefort! Bortsett fra nå på slutten. Har 3 dager igjen, og venter UTÅLMODIG på at noe skal skje Lykke til!!!!!!!!! PS. Så kos med en julebaby- for en gave:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå