Gå til innhold

Angående kk Haukeland..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere? Hører mange er så misfornøyd. At de får lite hjelp på barsel osv. Jeg har ikke født før, og tenker at jeg vil være på barsel etterpå kanskje..(Tenkt på storken også, men klarer ikke se meg selv føde uten smertestillende).. Samtidig kunne jeg tenkt meg å ha mannen min der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne videre, for jeg har også tenkt å føde på kk. Har ikke fått helt oversikten over de forskjellige stedene, hva med hotellet f.eks. vi hadde tenkt å bo der etterpå fordi far kan være med- får vi hjelp der?

Skrevet

Hei hei!

Jeg lå på barsel forrige gang, da jeg ikke fikk ligge på hotellet... Jeg syntes det var helt greit, det var flere netter de tok seg av sønnen min sånn at jeg kunne få hvile, eneste jeg ikke likte der, var at de var veldig på dette å amme, og der var det lite hjelp å få, melken min var ingen næring i, så babyen skrek hele tiden for den var sulten, prøvde å fortelle det til de, men de sa jeg skulle fortsette å amme, og inegn tillegg ble gitt. Til slutt fikk han litt tillegg, og da sov han han en hel natt der nede uten å våkne!!! Bare 3 dager gammel! Har sagt det før og sier det igjen, ingen kjenner kroppen din og barnet ditt som deg selv, så føler du på noe, så ikke gi deg! Men personellet der var helt greit, jeg likte å være der, siden det var min første, og ingen erfaring... Du får hjelp så lenge du ber om det =) LYkke til! Når har du termin??

Skrevet

Glemte å si at du får hjelp om du trenger det på hotellet også! Det er en knapp så du trykker på og jordmor kommer ganske kjapt! Er jo kjekt å ha mannen der da, han må betale, men det er ikke mye...

Skrevet

Sist fødte jeg på barsel og vi var deretter på pasienthotellet (mannen kan da være med)....fungerte fint det og har bare godt å si om alle. Måtte deretter på barsel p.g.a. gulsot...mannen fikk faktisk være med og vi hadde eget rom (men tror vi var heldige....jeg trengte han også etter en lang og vanskelig fødsel var jeg helt utslitt...tror de såg det...Synes det var ganske pes på barsel....men de har jo sine rutiner...og babyen er jo det viktigste.

Denne gangen vil jeg det samme. Føde på barsel og deretter over til pasienthotellet. Bare det er plass og det ikke er noe spesielt med deg eller barnet etterpå er det fullt mulig å være på pasienthotellet.

Skrevet

Glemte å si at det med pes på barsel var mest dette med amming...og at man egentlig aldri fikk hvilt...var dønn utslitt når vi endelig kom hjem...

Skrevet

Heisann.

Første gangen jeg fødte, ville jeg først på Føden. Der var det totalt kaos, og jeg ble bare i dårlig humør av det, så jeg flyttet til Storken!

Der var det helt fantastisk!!!!!! Og mannen sov sammen med oss hver dag til vi reiste hjem.

Andre gangen, gikk jeg på Storken og, og er så fornøyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Finnes det engler her i verden, jobber de alle på Storken ;o))))

Vi ble skjemt bort på det verste, og mannen var på rommer alle dager!

Det var kun vi som hadde født da, så alle som jobbet der, hadde masse tid til overs, og det var så gøy! De dullet og dallet med oss ;o)

Det var nesten vedmodig å komme hjem....

Var en dag på barsel etter oppholdet på Storken, for småen måtte i lys, og det var ikke noe særlig....

Måtte krangle meg til å ha småen inne hos meg, og jeg måtte passe på at DE husket veiingene..... Ble litt irritert på en svenske der og, men jeg snakket med en annen pleier etterpå, og hun sa at svensken hadde gjort det helt feil, og at de hadde kjeftet på henne. Og denne pleieren ble sittende på rommet mitt lenge denne natten, og vi pratet om alt.

Så det finnes "engler" der oppe og ;o)))

Lykke til! Håper de er snill med deg!

Skrevet

He, he, nå var ikke jeg på barsel, men syns det var mye pes med amming på pasienthotellet, jeg, også, da... Og at man aldri fikk hvilt... Var dønn utslitt når vi endelig kom hjem... På barsel kan man iallefall få litt avlastning med babyen, tror jeg.

;-)

Ellers fødte jeg på føden, med ei jordmor som egentlig holdt til på Storken. Kjempekoselig dame, som "reddet" fødselsopplevelsen for min del. Var inn og ut av KK hele dagen i forveien, og følte meg egentlig bare som et nummer i rekken av brysomme fødende før jeg til slutt fikk fødestue. Hadde de hatt epidural på Storken, hadde det nok blitt der neste gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...