Gå til innhold

Bevegelser allerede?


rampen_

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg er 10+1 i dag (sannsynligvis, selv om jeg kanskje vil tro jeg er lengre på veg med tanke på magestørrelse, men jm sa det var normalt 2.gangs)

 

Jeg mener at i den siste uken så har jeg kjent bevegelser... nå og da.. men ikke som jeg kunne definert, kunne godt ha vært andre ting..

men nå, i går.. og i natt.. dæ.. det var bølger der inne.. jeg har vært gravid før så jeg vet hva jeg skal se etter.. men mange her inne mener det er aaaaaltfor tidlig.. noen som kan væææææresåsnill å si deres erfaringer på dette området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg blir 10 til helga,jeg oxo fler at det er noe der nede...kiler liksom og virker som bobler på en måte jeg har to fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker i dag, og mener at jeg har kjent bevegelse et par ganger. Ikke hør på hva andre sier, dette er så utrolig individuelt!

Var hos jordmor i dag, og hun ville egentlig ikke høre etter hjertelyd. Men den har jeg hørt siden uke 8! Og mener altså at jeg kjenner bevegelser, hun snakket om at jeg gjerne kom til å kjenne noe rundt uke 20......kanskje før siden dette er mitt andre barn.

 

Jeg kjenner flere andre- eller tredjegangs som har kjent det så tidlig :D

 

ps: jeg har også stor mage! He he. Litt moro da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...