Gå til innhold

Hvordan går det Uke 38 Jenter...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke så mye her inne lengre,er blitt litt lei... Men surfer innom fra tid til annen. Vet ikke hva jeg skal si om denna pp'n. Fikk jo bare en sjanse,pga at vi har vært fra hverandre 3 uker,så blir ikke overrasket om TR dukker opp på søndag. Idag er dag 12 etter EL,og har hatt en tredje temp.stigning som har holdt seg 3 dager nå,men det trenger jo ikke bety noe. Puppene er ømme som vanlig,og ja.. vi får bare se iløpet av helga. Har time hos gyn imårn for innvendig UL o.l i forbindelse med utredning. Skal være glad dersom TR holder seg unna til etter det,for ellers må jeg avbestille timen og dermed vente enda lengre på å komme igang!

Når har du IKM,Vil bli mamma snart?

Når eg teller syklusen min skulle eg vel egentlig ikm vært i går....=) Var så sikker på at det var 23...=) Men, ingen TR har dukket opp endå... Men syns eg kjenner at den er på vei... :( Er også blitt ganske lei av å være her inne.. Er bare innom av og til for å se hvem som er blitt gravide....Skal x fingrene for deg og håpe TR holder seg unna...=)

Annonse

Æsj,så kjipt da... Men ingen tante=fortsatt håp! Men ta deg en pause herfra,det er bare greit å holde seg unna her i perioder. Blir så oppgitt hver gang det dukker opp nye som blir gravide på første forsøk,når en selv har vanka her siden tidenes morgen.

Jeg har iallfall masse annet å gjøre for tida,vi skal finne oss hus,kjøpe bil,reise bort å gifte oss osv osv. Nå skal jeg ned til butikken å få tilpasset kjolen jeg skal gifte meg i!:-)

vi kommer oss over til 1.tri en eller annen gang,men kan desverre ikke si når!

*kjempetrøste-klem*

Gratulerer så masse Annette78! Kos deg og lykke til videre!! =)

Jeg har ikm søndag. Fikk en forkjølelses lignende ting for 5 dager siden. Fikk tett rennende nese, hosta og nøys en del og følte meg sliten. Ble bedre etter 2 dager, men det føles fortsatt ut som jeg brygger på noe. Har hørt dette kan være et symptom. Men det er også mange som er syke nå for tia. =)

Har ømme pupper og har fått kviser, men det er noe jeg har hver pp før tanta kommer så...

Lykke til jenter!

Annonse

Nå blander jeg meg inn en plass jeg ikke hører hjemme, men jeg ser du er her mami!

Hvordan går det med deg, vi hadde jo følge sist ikm- uke! Blir det spire på deg denne mnd? Håper det!! Og ikm er... i dag??

Jeg har da ikm uke 40, og regner med at el foregår sånn ca. nu, så her er det liv i halmen kan du si! Satser alt denne pp, det er så forbaska lenge å vente til neste...

Krysser fingra for deg jeg, og håper ingen blir sur for at jeg blander meg inn i tråden deres!!

Lykke til til dere alle forresten!

Jeg har IKM i dag.. Etter "pillesyklusen" min, hadde EL for 14 dager siden, så skulle stemme sånn omtrent greit det. Men nå orker jeg ikke å teste før det har gått usannsynlig mange dager.. 3 eller 4 fra i dag av, hehe. Men skal kanskje på ost og vin og kjeks på lørsdag, så kanskje lurt å teste før jeg skal dra da? Så får jeg holde meg til saft og mariekjeks med brunost om det mot formodning skulle vise positivt da. :)

Var ganske sur og gretten i går, så lurer på om det er en sånn pms-sak da. Eller, stod opp halv sju og reiste med fly, bagasje og sur unge og alt mulig, så det kunne jo kanskje ha litt med saken å gjøre. Men venter i spenning! :D

jeg hadde ikm mandag, trodde jeg. Men har vel skjønt nå at ingenting er stabilt her enda. Har ikke fått mensen og heller ikke gravid etter utallige tester...

Ikke det at tre dager over tiden er så mye, men jeg var liksom så på klokka forrige mnd, derfor trodde jeg at jeg ville være det denne mnd også.

Slutta på trionetta i Juli, og har ikke "prøvd" enda, men håpet likevel det traff på en måte;)

Jaja...ingen sorg her, men det er kjedelig å vente på TR. Noen andre som kjenner seg igjen etter P-pille bruk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...