Gå til innhold

Noen som har carena som søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe en søskenvogn nå når nummer to kommer. Det blir ca 23mnd mellom de.I det siste har han likt veldig godt å sitte i vogn, men det var ikke lenge siden han nektet plent å sitte. Men nå liker han det plutselig godt. (Har kjøpt ny vogn) Blir derfor veldig i tvil. Vil i tilfelle ha en billig, men god søskenvogn. Vet at disse carenavognene skal være ganske rimelige. Har fått tilbud om å kjøpe en 2005 mod for 1500. Er det ok pris? Men har hørt litt forskjellig om vognen. Noen mener den er super, mens andre klager på at den er veldig tung og blir fort dårlig. (hvis en ikke er nøye med vedlikeholdet). Kan den brukes fra nyfødt, hvis jeg har softbag i? Noen her med erfaring?

Hvilken vogn vil dere evt anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ;-)

Jeg har den vogna til søskenvogn,den er helt grei. kommer litt ann på hvor mye du kommer til å bruke den,hadde jeg skulle brukt den hver dag hadde jeg nok valgt en annen.

Litt tung,savner svingbart forhjul i byen mens det er greit på turer med stivt framhjul.

Med softbag kan den fint brukes fra nyfødt.Jeg kjøpte ny i vår til 1500,- på tilbug,hadde nok ikke gitt mer enn 1000,-lappen for brukt 2005 mod. Det kryr av de på finn.no.

Skrevet

Hvor solgte de nye til 1500?

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt den vognen. Storebror er hele tre år nå, men siden jeg skal være dagmamma etter jul kjøpte vi denne. Samt at jeg syns det er kjempeålreit å kunne trille lange turer med dem begge to, der storebror kan sette seg litt om han vil. Med begge barna i er den litt tung ja, men jeg er vant med Simo-vogner som mange også klager på at er tunge, jeg syns ikke Carena er avskrekkende tung.

Med tanke på alt negativt jeg har hørt om den, syns jeg faktisk den virkelig har overrasket positivt! Liker den kjempegodt jeg:) Det virker forøvrig som den er rimelig populær! På åpen brannstasjon idag så jeg sikkert minst fem andre slike vogner den lille timen vi var der:)

Skrevet

Carena vogna er så tung og trille. :-( Solgte min,og kjøpte meg en GT-safari,den har store hjul bak,og svingbart forhjul. ;-)

Skrevet

Den er billig og fin, men grusom å trille. Jeg solgte min også. Kjøpte en med svingbart forhjul.

Skrevet

Sitter å vurdere akkurat som du..men tror jeg heller ville valgt en GT Safari....den virker lettere å trille...er vel heller ikke noe dyrere. Ellers så er det mange andre søskenvogner jeg heller ville hatt, men synes disse er for dyre siden jeg tror vognen blir brukt mindre enn de vi allerede har....men størtemann liker jo å sitte i vognene sin...og så er det jo begrenset hvor lenge og langt en på 2 år orker å gå....og så skal man jo klare å passe på dem begge da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...