lillebøllaspringmadrass Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 hei! jeg er ikke så masse på BIM, for jeg har en liten en på 16 mnd som tar det meste av min tid, men jeg har skjønt at det er noen anonyme som slenger dritt til "oss unge" Jeg fikk min første når jeg var ca 20...(tror jeg. hehe) jeg ser en del yngre ut.. kan ha noe med at jeg er 156cm.. vet ikke jeg.. men når jeg var høygravid opplevde jeg flere ganger at middeladrene kvinner snakka dritt om meg på bussen og sånt.. eller egentlig er d mer rett å si kvinner 30 + ... de sa ting som "off se.. barn som skal ha barn.. stakkars unge" haha .. ikke veldig koslig beskjed å få.. men jeg trøsta meg med at det er de som har et problem,... de er sikkert ulykkelig barnløse.. kanskje manneløse peppermøer for alt jeg vet.. da er det sikkert bittert å se at noen klarer å bli gravid som ung.. men uansett, det er veldig vondt å få sånne gloser og blikk servert når man går der stoldt over magen med nurket som snart kommer .... dere som blir angrepet her inne, hev dere over det. om dere velger å bære fram et barn som har blitt unfanget med et uhell eller dere har tatt et valg om å bli mor ung, så er dere bevisst i deres valg.. og det er et godt utgangspunkt for å bli en god mor... alder har ingen ting å si for å bli en god mor.. det er mange grusomme mødre og fedre som er langt oppi 30 åra.. det er dårlige foreldre i alle aldre, dessverre.. men dere unge får all min honør for at dere står i mot abortpress og jantelov. vær stoldte mammar og gå med hevet hode. dere har all rett til å få kose dere med og magene og barna deres!!! vil bare gi dere litt støtte her, for jeg har og kjent hvordan det føles og automatisk bli dømt som dårlig mor pga alderen min... men jeg er en god ung og stoldt mor til en flott og velfungerende gutt som blir storebror i april!!!! se deg selv i speilet og si: jeg er bra og kommer til å bli en god, ung, og sprek mor!!!!!!! Gå med hevet hode og mage! klem. PS: kos dere med stoldte mager og heva hoder dere som er "eldre" mødre og!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6394458-til-alle-unge-mammaer-og-pappaer-og-de-litt-eldre-og/
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Det skal jeg fortsette å gjøre;) Dette var mitt valg så andre kan si akkurat det de mener...For sent å forandre på nå uansett:) Jeg har termin om 24 dager og gleder meg masse til lillegutt kommer:) Takk for litt oppmuntring:) Negative "dritt" innlegg burde automatisk bli sletta mener nå jeg.. de har ikke noe her inne å gjøre! Klemmer=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6394458-til-alle-unge-mammaer-og-pappaer-og-de-litt-eldre-og/#findComment-6394940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå