Cilla m Neo;) Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 En bekjent av meg er synsk og driver å spår litt på fritiden. hun spådde når jeg skulle bli gravid og at jeg skal få en gutt. Dette stemte. Nå har hun spådd at jeg skal føde ca 2 Oktober. Det er 3 uker før termin. Dattern min ble også født 3 uker før. Gjett om dette blir spennende da! Eneste som var litt skummelt var at intuisjonen hennes sa henne at det blir keisersnitt............
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Så spennende da ) Blir artig å se om det stemmer!
katoes Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Sånt er spennende. Du får holde oss informert om åssen det går. 2 oktober er ikke lenge til.... Lykke til !
sekstisjuer Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg har akkurat fem uker igjen til termin i dag, men ifølge ei synsk dame jeg kjenner har tulla det travelt, og vil komme rundt 3-4 uker før. Jeg håper i allefall å gå gravid i to uker til. Blir spennende å se for oss begge dette da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå