Gå til innhold

Hvor mange er på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det mange av dere som er på overtid nå?

Hva fordriver dere dagen med? Jeg har vært klar så lenge at jeg kjeder meg glugg i hjel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på overtid og bare venter og venter. Har laget lunchavtaler både idag og i morgen på cafe, men håper jo selvfølgelig at jeg må avlyse pga fødsel.

Skrevet

Hei! Er 5 dager på overtid nå..5 lange dager.

Prøver å gjøre litt hjemme, drar på besøk til venner.. men merker at jeg er frykteli rastløs. På tide at det skjer noe nå:)

Har time til jordmor i dag, får håpe hun har gode nyheter til meg:)

Skrevet

Hvordan oppfører babyn seg i magen deres?

Skrevet

3 dager på overtid og dritt lei :-(

Skrevet

Må nok slenge meg med her jeg og,sukk....Hadde termin 18.9. Må innrømme at jeg begynner å bli mektig lei av å vente. Eier jo ikke tolmodighet,så dette er pyton. Vil at ting skal skje NÅ..ligger og føler på tegn om natta, men ingen rier i sikte, bare disse mensmurringene som jeg har hatt i ukesvis. Magen har nå sunket enda mer ned, noe som resulterer i( tror jeg) at jeg må enda flere ganger på do om natta..Hele 7 ganger i natt, mot to til vanlig.Hjesp. Mulig det bare er gutten som har gravd seg enda lenger ned i bekkenet.

Nå er jeg klar som et egg til å bli mor.

Lykke til til dere alle på overtid... sender masse fødestøv!!!!!!!!!!

Skrevet

Er også 3 dager på overtid. Er ikke drittlei ennå, bare veldig utålmodig og rastløs! Har 100 ting jeg kunne gjort i heimen, men jeg får ikke ut en eneste finger kjennes det ut som.. går bare og venter.. Vet ikke helt om jeg kan kalle meg fødeklar heller.. har ikke gjort dette før, og kjenner på en liten uro når det gjelder fødselen! Men jeg VIL snart se hvem jeg bærer på!!

Huff - kjenner meg litt ambivalent i dag!

Skrevet

To dager på overtid her. Vet hvordan du har det, Trulte:) Jeg er også litt ambivalent. Men det er egentlig fint at den siste tiden er frustrerende og kjip, for da fremstår fødsel som et mer aktuelt alternativ. Hadde jeg hatt det like bra som for en måned siden, hadde jeg vel aldri blitt "fødeklar":)

Skrevet

Hei...

Overtid her også ja, hadde termin 19., så er to dager over jeg da.. Er kjempe-utålmodig. Var en tur på føden igår da, trodde det var vannavgang, men det var det visst ikke. Skikkelig nedtur! Føler at det aldri blir min tur...

Lange dager ja, veldig kjedelig!

Men får håpe at det skjer noe snart hos oss alle... *krysser fingrene*

Skrevet

Er det noen av dere som har noen tegn til at noe nærmer seg da???

Har blitt kvalm igjen de siste dagene, vet ikke om det er noe tegn på fødsel. Noen som vet? Har ellers hatt nesten konstante kynnere i 14 dager nå, men idag er det nesten ingenting. Vet ikke hva det betyr... Men ellers ingenting her nei..

Skrevet

Jeg er en uke på overtid. Går og kjenner etter tegn og signaler hele tiden, men begynner å bli vant til å vente... Har hatt mensmurringer i tre og en halv uke, slimproppen gikk på søndag, og hadde noen vondter i tak fra lørdag til mandag. Da trodde jeg det var i gang, men det stoppet opp igjen. Jordmor tror det nærmer seg nå, og det håper jeg. Hver ventedag er uansett en dag nærmere at vi får møte pjokken vår. :)

Dagene går med til å sove så lenge jeg kan om morgenen, bruke lang tid på å dusje, spise frokost, lese avisen, gå tur, vaske klær, handle, lage mat, snakke i tlf, osv. Og bimme ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...