Gå til innhold

flere enn meg som er IRRITERT over at anonym knappen er borte???og til dere som ville ha den bort,les her!!

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke de har løst problemet så veldig godt, hvis det er de useriøse innleggene de vil få bort.(De=moderator.) Man kan jo fortsatt skifte nick i hytt og pine og skrive useriøse innlegg etterpå.

Selv om man er anonym kan moderator finne ut hvem det er ved å se på ip adressen til vedkommende.

Det de heller burde gjøre er å slette de useriøse og støtende innleggende med en gang, ikke vente så lenge som de har gjort til nå. Av og til er det jo skikkelig uhyggelig stemning på debattsidene.

Fortsetter under...

du traff meg litt i innleggene dine ja....."dere som ikke klarer å la være å bli provosert"..jeg er en av dem..DEFINITivt...kall d gjerne d gjerne en sykdom..hehe..uansett...æ like itj at folk ska sleng dritt te andre...for det e nån som blir lei seg uansett....hate at folk e lei sæ...(ikke nødvendigvis mæ)

FRU MARSIMOR 05: helt enig med deg ang.moderator... og det er jo sant det du sier om at vil man slenge dritt er det bare og bytte nick i eninga... syntes heller moderator skulle funnet ut hvem de er og sperret de på en eller annen måte ute...

ikke at jeg vet om det går da... hehe...

håper vi snart får tilbake den hyggelige stemingen som var her for noen mnd siden samtidig som anonym knappen kommer tilbake...

en stund stod det ingen ting på sidene her om det og bli gravid eller noen ting med det og gjøre i det hele tatt... var bare dritt slenging om anonyme og omvendt...

da var siden her lite spennende for oss som klarte og holde oss vekke fra disse hersens anonyme...

men men...

Ja, de "truer" jo med å stenge folk ute hvis oppførselen ikke er bra. Hvorfor kan de ikke stenge de det gjelder ute da?

Det som er med ip adressen er at den er at den er dynamisk. Vi får hele tiden en ny ip adresse og selvsagt også de da som slenger dritt her inne. Men problemet grunner nok i at moderator ikke følger godt nok med på hva som skjer på de forskjellige debattene. Men samtidig er det jo voksne mennesker her inne, så barnepass skulle vi kanskje ikke trengt, men desverre sånn har det faktisk blitt.

En annen ting er jo de som stjeler nicket ditt og lager kvalm på den måten også. Det har skjedd vet jeg.

så de kommer bare med tomme trusler altså???

ikke helt bra det da...

hjelper det og be moderator lese det som foregår her inne da/foregikk med tanke på når anonym knappen fantes....og få de til og gjøre noe da???

men er som du sier fru marsimor 0 at vi skulle ikke trengt barnepass inne på en side som dette... her burde man faktisk ikke være om man ikke kan oppføre seg.. det er faktisk ikke noe man tuller med det og lage barn da...

det er faktisk noe av det mest seriøse som er.... det er noe som varer resten av livet liksom...

så barnepass her inne trodde jeg nesten ikke at man trengte... men det ser nok dessverre ut som jeg tar feil der gitt....

ja noen har faktisk fått masse stress pga en eller annen har tatt nicket dems vet jeg.. og det er også og synke til under grensa liksom...

Annonse

Forhåpentligvis da.....så vil fjerning av den her knappen ei stund før te bedre stemning....så får dokk heller skriv brev te moderator og lur på om knappen kan kom te bake og at moderator kan pass bedre på....

Æ personlig trur itj at dem gidde det men.....

Desverre...så vil det ALLTID vær nån som ska ødelegg....og selv om det voksne menneska her inne...så vil d alltid vær nån som ikke e fultt så voksen...desverre..

Men det er jo det jeg ikke skjønner...hvordan kan fjerning av anonymknappen føre til bedre stemning når vi kan bytte nick i hytt og pine? Eller for den sagt skyld...stjele andres nick. Nicket man har bør være låst til den personen som registrerte seg med det først.

FOrdi jeg tror ikke folk gidder å bytte nick i hytt og gevær.....og jeg har ihvertfall lettere med å overse folk med nick som skriver krasse og vennelige tråder og innlegg....blinker det anonym mot meg ....så er d som å vifte med ett rødt flagg til en okse....

Og ja..enig ang nicket.....men sånn er d desverre ikke...og selv om vi har anonymknappen så kan vel folk stjele nicket lell?

er det noen som er flinke til og ordlegge seg og kan skrive til moderator eller???

og si akkurat det du sier fru marsimor 05... fjerning av anonym knappen hjelper ikke... skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig og forstå...

det som blir annerledes nå er at det blir kanskje masse forskjellige innlegg med mye rart i, fra masse forskjellige nick hele tiden..

da føler man det ikke som en sted hvor "alle kjenner alle" (ved nick) men ett sted hvor man ser masse nye nick hele tiden kanskje...

og det er jo iallefall ikke noe hyggelig da...

håper noen kan gjøre dette og formulere det litt bedre enn hva jeg kan iallefall.. hehe

De som vil lage bråk og som går inn for det, bruker nok den energien det kreves for å skifte nick om de så må gjøre det 100 ganger.

Nicket burde vært låst, anonymknappen vært tilstede og moderator heller fulgt mer med på hva som foregår.

Her inne fjerner de anonymknappen,men på forumet Et barn for lite...der gjør de "ingenting" med stygge innlegg. På bryllupsdebatten ble det slettet et innlegg pga at de ikke ville ha innlegg som reklamerte litt med salg av brudekjoler og div utstyr. DET henger de seg opp i, men ikke det som de bør ta tak i.

men og be oss som trenger og være anonyme inni blant, oss kan du be skifte nick når vi trenger det...tror du vi syntes det er noe artig da.. og måtte gjøre det bare pga (du er den enste som har sagt det, derfor er du eks) du MÅÅÅÅ lese innlegg fra anonyme og la deg bli provosert...

og si at det er som og vifte et rødt flagg foran en okse, vel da vet jeg ikke hva jeg skal si... dvs du bare må oppsøke "slemme" anonyme da og lese hva de skriver for og bli irritert og svare tilkbake...

du har sikkert lest mange slike innlegg, men når du vet at du lett blir provosert, så hvorfor i alle dager åpner du de da? eller leser viderer???

det går tross alt utover andre at du ikke klarer og styre deg da...

(hmmm håper jeg ikke ble for krass nå)

dessuten tror jeg den ble fjernet herfra fordi enkelte virkelig gikk inn for og få den bort,... kanskje moderator ikke orket mer... og bare gav etter... vet det har pågått en stund at noen her virkelig har sagt de skulle gå inn for og få¨den bort...

sikkert derfor... er det noe man skal henge seg opp i, er det det som sies på siden "et barn for lite" f.eks.... ikke sånne fjortis greier som dette...

*oppgitt jaaaaaa*

Annonse

Jeg trenger så vist IKKE å oppsøke anonyme....de har svart på mine tråder MANGE GANGER.....skal jeg da la være å lese svarene på mine egne tråder???....har ikke noe i hobby i å oppsøke ekle anonyme jeg..de oppsøker meg.....det er ille nok....Det er straffen for å legge ut personlige innlegg...jeg skreiv f.eks at jeg var litt trist fordi sambo ikke klarer å overholde tidsfrister...og da var han UTRO DA...i følge anonyme var jeg naiv og dum....hyggelig å få slikt slengt i trynet..og jo..jeg tar til meg slik kritikk...desverre....

"klarer ikke å styre meg"......er vel ikke veldig hyggelig du heller nå?

Ja d går vel ikke an at moderator faktisk var enig med dem som ville ha bort knappen?......veronica...du bør klare å se begge sider av saken for å uttale deg.....det er voksent det...jeg skjønner deres side av saken..og jeg skjønner de som vil ha bort knappen....(jeg har ALDRI skrevet til moderator om å få vekk knappen...så d er sagt)

om de har svart på dine tråder er det vanskelig og ikke lese dem, det skjønner jeg jo.. men du må ikke automatisk svare for det...

tror du den anonyme skriver at typen min er utro og alt det der bare for moro skyld.??? h*n vil jo nettopp prøve og oppnå akkurat det du gjør... svare, bli sint, irritert, lei deg etc...

herregud, husk at du er et mye bedre menneske enn den anonyme og du trenger faktisk ikke synke ned på dems nivå med og svare...

det gjelder ikke bare her inne, men i livet også... slenger noen dritt til deg, hjelper det ikke og slenge dritt tilbake... overse det og gå heller med strak rygg og hevet hodet.. ser så mye bedre ut :)

mener ikke og virkeuhyggelig eller noe.. er bare første gang jeg har ment noen om en ting her inne så sterk.. har fulgt med denne anonym knapp debatten en stund og trodde aldri det skulle skj at den ble borte så når jeg så det bare måtte jeg få ut det jeg mente om det..

og det viste seg at det er faktisk flere som mener det samme som meg...

JEg syns faktisk det er enklere å overse mennesker i den virkelige verden...der kan jeg jo faktisk se dumt på dem...og virkelig vise dem hvor latterlig de er..her inne på bim slipper folk unna med å være jævli....derfor tåler jeg det ikke....

Jeg holder som sagt ikke med noen av sidene i denne debatten....kommer knappen tilbake så får jeg overleve det....men jeg tror det er flere her inne sm er glade for at den er borte enn de som vil ha den tilbake....mulig jeg tar feil men..da får folk stå fram da...

men sussa... er moderator blind når det gjelder "et barn for lite " siden da eller f.eks???

her inne tror jeg ikke det har blitt sagt ufine ting som kan sammeliknes med det på den siden iallefall...

der inne kan man klage ja... men her, det blir for drøyt..

hvem verdenlever du i??? det kommer alltid til og dukke opp mennesker man ikke liker, ting bli sagt som ikke er pent og slikt, men livet går faktisk videre altså... verden går ikke under fordi noen har lite og gjøre og sitter og slenger dritt...

har heller aldri sagt du har skrevet til moderator og bedt om og få den fjernet, men ser jo hvem som feirer at den er borte med boller og brus da!!!!!!!!!

hmm skal jeg se begge sider av saken før jeg uttaler meg??? fordi det er voksent??? jo er sant det, men hadde ikke trengt og se denne saken fra flere sider hvis ikke dere hadde latt denne saken gå ut av sitt gode skinn... hvis folk kunne klart og oppføre seg som voksne, hadde vi sluppet og sett denne saken fra flere sider...

ikke si noe på at vi som er for denne knappen, klager...

vi har hørt på deres fæle klaging om denne knappen lenge nok, så nå er det dere tur til og høre på oss... og hva vi mener....

Hei,

Moderator var kanskje enig skal ikke stå på annet.

Men problemet er at det er en gruppe jenter her som har bestemt at de vil anonymknappen til livs, og de har lyktes med det.

Men da spørs det jo om brukerne er så veldig enig med det da....jeg personlig synes det er tull. Jeg har bestandig vært anonym inne på dette forumet, men jeg har aldri svart spydig eller vært frekk eller ufin på noen som helst måte. For meg fungerer det bedre å være anonym, ikke fordi jeg har dårlig selvtillit og ikke tør å vedkjenne meg mine følelser, men rett og slett fordi nicket mitt er forbeholdt andre forum, samt at jeg ikke orker å skifte nick i hytt og pine

Når det er sagt virker det som mange her inne vil lulle seg inn i en drømmeverden der "du er sikkert gravid" "slapp av så sitter spiren" osv er gjengangere, og det virker som dere har et behov for å være venner her inne. Jeg har ikke det, jeg har mine venner utenfor nettet og gir lukt faen i om noen svarer meg spydig eller lignende.

Så det dere jenter har gjort er da at dere effektivt har tatt bort variasjonen i svarene her, slik at dere i størst mulig grad sikrer at dere får de svarene dere ønsker.

Håper det fungerer bra for dere !

Og jævel anonym er her også, bare at oppfinnsomheten angående bruk av nick kommer til å øke.

hehe...ler av deg nå......jeg er hissig?....du min kjære venn er nok ikke det fnugg bedre....

og ja verden går videre fordi om folk slenger dritt..men betyr det at vi skal sitte her å finne oss i det?.....

Og sitter jeg her å feirer med boller og brus over at knappen er borte?..

Og du skriver dere hele tiden...du skjærer alle her inne over en kam?

Og du vil helst unngå å se saken fra flere sider?

Og du har rett til å klage fordi andre har klaget før deg?

Og ja..moderatorne er trege og gjør ikke jobben sin..finnes flere sider her inne hvor de burde passet på.....90+, mistet ett barn, ung og gravid med mere....

Jaja....bra vi har forskjellige meninger..ellers hadde det blitt en kjedlig verden....

Nå har noen her inne klart å fjerne knappen...så da får dere skaffe den tilbake da?...

Kan ikke være så vanskelig om dere er sikker i deres sak?.....

Er enig med deg jeg veronica_84. Kan man ikke bare overse de anonyme-slemme inleggene? Er jo i grunn ikke så vanskelig, hvis man kjenner det koker over er det jo bare å gå vekk fra pcen og gå seg en tur eller noe...;) Er jo ingen som gidder skrive innlegg hvis de ikke får svar, Ikke mat bjørnen prinsipp... Men men nå er det jo over, jeg orker ikke bruke tid på å få tilbake knappen, for sååååå viktig er det ikke. Men støtter deg i at jeg synes det er litt dumt:) Ha en fin dag videre jenter!

he he vet dere hva? det skulle ikke mer enn dette innlegget her til før det var noen som så rødt...

og da vet jeg ikke altså.. når mine innlegg her idag får noen til og tenne.. ja da må man enten begynne og tenke over svarene sine slik at enkelte ikke tar det til seg eller bare gi slike svar alle vil høre...

for meg blir det helt feil, men om det er sllik det må være for og beholde roen her inne så får man vel bare gjøre det da eller????

hmmm nei fungerer ikke slik for meg... men gidder ikke bruke mer energi på denne saken nå...

er greit og vite hvordan syns punkter folk har da og vite hvordan mennesker EGENTLIG er og tenker....

nesten så jeg har lyst til og se om jeg hadde klart og ergre på meg noen her inne allerede idag ved og legge inn et "teit"innlegg...

bare for og sett om folk klarte og overse eller ikke...

men i frykt for at noen faktisk ikke kommer til og klare det så gidder jeg ikke sette det på prøve heller...

som PURR sier: ikke mat bjørnen prinsippet.....

håper dere virkelig har andre ting og bruke tiden deres på jenter enn og la anonyme plage dere...

men sånn ellers, ha en strålende dag :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...