Gå til innhold

flere enn meg som er IRRITERT over at anonym knappen er borte???og til dere som ville ha den bort,les her!!

Anbefalte innlegg

jeg er så sinnsykt irritert over at det er noen som virkelig lar seg provosere av useriøse anonyme som kun er ute etter og lage kvalm....

de vet at det blir gjort bare på faen men allikevel lar man det enten gå innpå seg eller bli såra eller irritert...

noen som sier dere ikke klarer og overse det heller... men herregud da jenter, tenk dere om litt da... dette er sikkert bare jenter(kanskje til og med mannfolk) som kjeder seg verre og ikke har liv...

og håper for guds skyld dere vet såpass at hvis man lar seg provosere, og svarer f.eks frekt tilbake, ja da har dere ikke gjort noe annet enn og glede den anonyme og gitt den det h*n ville oppnå...

og tror dere det noen gang blir slutt da????NEEEEEIIII!!!!

istedet for og overse de og la anonym knappen være til bruk for oss virkelige seriøse som kanskje faktisk trenger svar på pinlige ting eller vil dele personlige ting, private eller bare vil få ut ting man har inne i seg, måtte dere faktisk få den fjernet... vel TAKK skal dere ha...

ps: tenk om det var dere som kjente endel her inne i virkeligheten også da... som dere hadde jevnlig kontakt med som dere ikke ville skulle vite ALT... hvor/hvem skal man spørre om ting nå da???!!!???

Fortsetter under...

Dere som tidligere brukte Anonym-knappen kan jo bare skaffe dere et ekstra nick og bruke det når dere spør om pinlige spørsmål, så er det ingen som gjenkjenner dere.

ser mange skriver at de som vil spørre om ting og være anonym kan jo bare skifte nick og sånn, men da kan jeg spørre hvorfor ikke dere som lar dere provosere bare kan overse???!!??

det burde vært unødvendig og måtte bytte nick for og spørre om noe, fordi DERE har fått anonym knappen fjernet.... dette er seriøst helt på trynet!!!!!

LA NÅ FOR H**** VÆRE OG OG LESE DET DERE VET ER PÅ DRITT DA!!!!...

dette er noe som har skjedd de siste mnd bare... og hadde dere klart og ikke svare på noen av de ville de sluttet for lengst... dette er kun dere som har latt dere bli provosert sin skyld... dere klarte bare ikke og la være...

Ja, du har et godt poeng der... Personlig har jeg kun ytterst få ganger svart usaklige Anonyme, men jeg har svart saklige Anonyme. Har bare oversett de usaklige innleggene. Så jeg ser egentlig heller ikke helt problemet med Anonym-knappen egentlig, men det er mange som lar seg provosere. Og det er jo det "Usaklig-Anonym" ønsker med innleggene sine og synes er kjempegøy..

Men selv om knappen er fjernet kan dere jo fremdeles være anonyme med et annet nick da...

Annonse

helt sant ALVA... dette er et sted med mange voksne faktisk og de har latt seg provosere mer enn meg... og jeg er 22 år med maaassssse temp. som du nå kanskje ser... :) jeg har ikke giddi og åpnet innlegg som jeg ser er useriøse.. og kommer jeg over noe useriøst som kommer fra en anonym, ja da klikker jeg enten tilbake eller leser det og smiler og tenker for meg selv at stakkars anonym...

dette er første gang jeg har en utblåsning her og regner med og få mye kanskje neg svar tilbake... men min mening er min mening...

ja men der ser du... de anonyme er til og med brukanes til noe også...

:) ikke verst... hehe...

deilig og få ut det jeg mente om denne saken altså,... føler meg ganske lettet :)

Om anonym-knappen er her eller ikke, bryr meg egentlig midt i rompa. Men må inrømme at jeg synes det er litt festlig å lese tråder som har "tatt litt av" pga en surmaga anonym... Er ikke den ivrigste til å slenge meg uti diskusjoner,så tar ikke anonyme tråder så tungt. Men nå er knappen borte,så da er det bare å rette seg etter det,nytter ikke å gråte over spilt melk!

Er ikke såååå irritert over at knappen er borte, men må innrømmet at jeg faktisk brukte den. Om ikke flittig så ihvertfall hver gang jeg hadde et pinlig eller intimt spørsmål. Syntes det var greit å bruke anonym knappen jeg, blåser i støtende anonym innlegg, bryr meg ikke i det hele tatt og gidder ikke svare på de.. Greit, man er anonym her inne, men på en måte er man jo ikke det likevel..det er jo som et lite samfunn her inne ...selv om vi ikke har truffet hverandre før!

Men som Elli skriver, det nytter ikke å gråte over spillt melk:)

JEG synes det er FLOTT at anonymknappen er borte...

Det blir poengtert i flere innlegg at det ikke finnes pinlige spm. i denne sammenhengen vi er.

Vi er her alle sammen fordi vi ønsker å bli gravide. Og måten vi kan lære å kjenne vår egen kropp og hvordan vi kan takle nedturer etc. får vi hjelp til av alle dere andre her inne som også har det sånn innimellom.

Så dere som surmuler over at anonymknappen er borte. Smør dere med tålmodighet og ikke tenk at det finnes pinlige spm. etc.

Det blir nevnt at noen kjenner andre her inne og ikke vil at de kjente skal skjønne at man har en pinlig spm. Men hvem vet?? Kanskje nettopp din beste venninne lurer på akkurat det samme? Da er det vel ikke flaut?

Stå på jenter... Jo fortere vi blir gravide kan vi forlate dette forumet, og da har vi heller ikke bruk for en ANONYM-knappen..

Annonse

Skal man bare sette seg ned å godta alt da? Skal ikke gråte over spillt melk?? Hva er det for slags uttrykk å bruke da? Klart man skal gråte over spillt melk, hvordan ellers skal en ha noe som helst slags innflytelse på noe?

Dessuten er det ikke alle som er helt ukjente for hverandre her inne, jeg har selv truffet noen av jentene her jeg, og har tenkt å treffe dem igjen, da er det ikke alltid like hyggelig at de skal vite ting jeg lurer på om forandringer i avføringen liksom... Bare for å ta et ekstremt eksempel.

Bare å skifte til et nytt nick hvis man vil være anonym? Hvorfor skal vi måtte gjøre det? Og er det ikke like lett å skifte til et annet nick hvis man vil være frekk og ufin? Faktisk, er det ikke lettere å ta seg det bryet hvis det er for å irritere folk og man synes det er gøy?

Sorry, vet jeg ikke hører til her inne lenger og sikkert ikke har noe jeg skulle sagt, men jeg føler bare at jeg har vært en av de som har vært ganske sterkt ute for å forsvare anonym-knappen tidligere, og kan ikke bare forlate det sunkne skipet...

SIMSALA: flott svar.... godt og se andre med sterke meninger om ting også...

skal skrive et meget bra brev til moderator og be henne tenke seg om ang den anonym knappen...

blir så jævli irritert på dere som ville ha den bort som sier at det at alle her inne er anonyme og kanskje beste venninna mi lurer på det samme og etc...MEN HALLO!!!! er ikke snakk om beste venninner, men venner man omgås ofte kanskje... og er ikke da alltid kult og legge ut om sine aller innerste spm og tanker...

at dere som har fått den fjernet reagerer på oss som sier fra om at dette er dumt, har jeg plutselig meget lite respekt for...

folk som ødelegger for andre fordi de ikke klarer og holde seg i skinnet og overse ting, dew har jeg lite til oversfor... så vet dere det!!!

EGOISTER kan jeg vel kalle dere også... kjenner det koker inne i meg nå...

sier det en siste gang: ER IKKE ALLE SOM VIL FORTELLE ALLE OM SINE INNERSTE FØLELSER, OGHVORFOR SKAL VI RETTE OSS ETTER DERE ANG NICK, NÅR DET ENESTE DERE KUNNE GJORT VAR OG DRITI OG ÅPNET INNLEGG FRA EKLE ANONYME, IALLEFALL IKKE SVART......!!!!!

gråter ikke over spilt melk, for jeg skal ha den tilbake... ikke bare for min skyld, men for alle de der ute som har ting på hjertet... og som ikke vil dele med hele verden hvem man er...

husk at verden er liten og man kan tilfeldigvis treffe på folk vettu..

eller tenk på de som kommer inn her om 1 mnd eller 1 år.. hva om de har mange spm, at de kanskje ikke vet så mye om kroppen ellre prøving eller noe.. tror dere de vil føle at de får svar på det de lurer på??

NEEEI får de får jo ikke spurt om det... (om de ikke vil bruke nick da selvsagt)

nemlig fordi dere som har vært her nå har fått den fjernet... skikkelig lurt jenter.... enkelte av dere burde kanskje VOKSE OPP og slutte med denne bitchinga... herregud, her prøver man og få barn, men oppfører seg som drittunger enkelte.... ikke bra spør du meg....

uff nå har jeg virkelig fått tømt meg idag... :)

Dersom anonym-knappen kunne bli brukt fornuftig ser jeg ikke noen grunn til å fjerne den.

Men det er pga all skittkasting etc. jeg er irritert over den forbaska knappen.

Så om moderator ønsker å sette den tilbake, greit for meg, men da må moderator sjekke hvert innlegg og SLETTE alle spydige innlegg..

Dette er min mening om saken...

De fleste spydige innlegg er folk skyld i sjøl altså, ved å la seg terge og å være frekk mot anonyme. Jeg har aldri latt meg irritere over noe folk sier her inne, og har dermed heller aldri blitt hetset, så enkelt er det jo.

Dessuten syns jeg dette "problemet" har blitt kraftig oppblåst her inne. Det har faktisk ikke vært så ille som dere påstår.

Hei igjen!

Den der komentaren om spilt melk var vel egentlig bare en liten morsom komentar som jeg hang meg på...var ikke ute etter å støte noen med den, tror ikke elli var det heller, uten at jeg skal snakke for noen andre.

Jeg mener at dette er et supert sted hvor man kan spørre om hva men vil, jeg synte det var veldig greit med anonym knappen når jeg ville spørre om noe jeg syntes var ekstra pinlig. Føler jo at man "kjenner" hverandre litt her inne og det er ikke alt jeg ønsker å dele.

Nå er den ikke her men jeg har ikke tenkt til å la meg irritere over det for jeg er altfor "avhengig" av denne siden til det. Om den kommer tilbake er jo det fint, men jeg kommer ikke til føre krig på grunn av den..

Jeg er enig med deg Veronica, masse masse...

Saken om anonymknappen har nærmest endt opp i usannheter, og jeg tror ikke moderator følger med på siden, jeg tror bare de agerer etter respons. Jeg skrev iallefall til moderator til forsvar for anonymknappen. En kan klare seg uten den, ja, men nå er det blitt en prinsippsak i det fordi det er en gjeng jenter her inne som har gjort kampen mot anonymknappen til sitt eget seierstog for å vise at de regjerer på denne siden. Jeg er oppriktig sjokket over det umodne intrigenivået som har oppstått her inne. Jentebråk på sitt verste (jeg hadde bare guttekompiser når jeg vokste opp...). En stund trodde jeg det var kommet inn en hel haug med tenåringer her, så fant jeg ut at det var faktisk ikke alder det handlet om. Den senere tiden har jeg vært her mer for å svare på andres innlegg enn for å stille egne spørsmål. Men tilbake i tid har jeg fått hjelp her inne, og ofte under anonymt innlegg. Jeg takker alle seriøse brukere her, anonyme eller med nick. Jeg håper visse her inne blir gravide fort så de forsvinner inn på 1.tri og dette forumet kan høyne kvaliteten igjen. På 1 tri kan det ofte være bråk pga hormoner og ikke vet jeg, så der får vel disse jentene nok å gjøre så de kan fylle dagene sine med.

Jeg selv har tenkt å logge ut for godt, som bruker på bim. Kanskje jeg kommer inn igjen i fremtiden, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg gidder bry meg mer...I hverdagen velger jeg å ikke omgås slitsomme intrigemakere og det gjør jeg her også. Klarer meg fint uten.

Lykke til til dere som var for anonymknappen og fortsetter her inne. Fortsett med å være som dere er.

Gi råd til de som lurer og trøst til de som gråter.

Og ignorer de andre....man blir lykkeligere så....

Klem til hele anonymgjengen fra meg!

(jeg har byttet nick så mange ganger at det er ingen ide å forsøke kjenne meg igjen..)

Vet ikke hvem det var som skrek og gnålte om at vi her inne overså og diskriminerte de som var anonyme,men dersom vi på oppfordring skal overse anonyme innlegg... What's a girl to do???

Har ikke vært med i debatten som har ført til at knappen ble fjerna,og som jeg sa over her så spiller det ingen trille for meg om den er her eller ei. Dersom sarte sjeler synes det er fryktelig galt av meg å si at man ikke skal gråte over spilt melk,så må jeg bare si at det tar jeg ikke så tungt. Veldig dumt at folk her inne føler at de ikke kan spørre om ting som er litt intime når de bruker nick,men det er slik at ingen har tvunget dere til å utlevere navn,alder,bosted og andre ting som gjør at folk i familie/vennekrets kan "kjenne dere igjen". Man velger helt selv hva man vil buse ut med av detaljer her. Passer man litt på hva man forteller om seg selv her er det ganske vanskelig for noen å gjenkjenne dere.

til dere som velger å logge ut herfra for godt: Velbekomme!

elli-karamelli: ja ja ja.... fint at du har andre behov enn oss da... vi liker kanskje ikke og utlevere oss på samme måte som deg da vettu...

kanskje vi har en litt annereldes moral om ting og tang... enn deg...

anonym+: sier bare bra svart til deg også jeg altså... virker som endel jenter her inne føler de har vunnet en sier her med og få den fjernet...

håper virkelig det er endel av disse som snart blir gravide, for tror virkelig de trenger og komme seg vekk fra denne siden snart...

her er det INGEN som regjerer mer enn andre.... selv om det virker sånn på noen her inne...

og moderator tror jeg neppe følger med her inne men bare følger med på hva folk skriver til henne...

håper virkelig ikke folkn tar seg selv så høytidelig i dagliglivet som her inne... det kan ikke være mye artig liv... men vi er selvsagt alle forskjellig...

må også si at dere som føler dere har vunnet i denne saken ang.knappen... det er vel dere som sikkert har svart anonym og latt dere irriterere også, at på en måte er dere ikke det spor bedre i oppførsel enn anonym...

PS:hva hvis barna deres(til dere som har, og dere som får i fremtiden)kommer hjem en dag og sier de har blitt ertet... hva sier dere da?? bare vær frekk tilbake og sleng dritt og ert igjen.... ????

ELLER som jeg ville bedt dattera mi om, "gå med hevet hodet og hvis at du er bedre enn dem"...

det er nettopp dette dere burde gjort... ikke synke ned til dems nivå...

beklager og si dette sånn her... er ikke vondt ment mot noen spesielle..

Hjelpes mæ....skriv ett brev te moderator å få knappen tebake da......om d e så HELVETES plagsomt at den e bort.....vi e egoista? ....det e fler sider av den saken ihvertfall ......

trur itj du ska si nå æ.....sjer no nettop innleggan du har lagt inn:) Aldri vært SÅ sint i ett innlegg æ nei...men æ mene d....du får no bare skriv inn te moderator da....e itj nå krise for mæ om anonymknappen kjem tb...fikk ihvertfall en pause fra dem da....

jeg sier nå det jeg føler for jeg da :) det ser du vel...

når jeg først mener noe om en ting sier jeg fra... men jeg har ikke vært usaklig i innleggene mine, har ikke rettet det til noen spes eller noe...

er for hekta på siden her til og bli uvenn med alle og enhver :)

dessuten er dette bare min mening om en ting, som dere har deres mening om andre ting...

hvis du har blitt herset med her inne, vet du jo hvorfor...

de har sikkert skjønt du er lett og få sinna eller noe, og da er du lett og bli brukt...

men om den kommer tilbake engang, kan ikke alle bare for guds skyld klare og overse de da...

er kjipt dette her altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...