Gå til innhold

Tylla og andre intereserte.. Da har jeg startet på reductil og kommer til og legge inn her hvordan det går.. =D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med det er du som svarte på innlegget mitt i går,(du får lese svaret mitt der) og som sagt jeg skal følge med hvordan det går med deg!!er det 10mg eller 15mg du bruker?

Nå leste jeg svaret ja.. =D Jeg har trener og spiser sunt og variert.. Egentlig alt jeg har lyst på.. Men kun en dag i uken hvor jeg skeier helt ut og spiser alt jeg har lyst på.. Jeg kjøpte de i Tyrkia når jeg var der i Juli.., men hadde lyst til og vente og se om det kanskje løsnet av seg selv og at jeg begynte å gå ned i vekt igjen av meg selv... Men det skjedde ikke nei.. =( 15 mg jeg har også.. =D Hilsen skrulla..

jeg veier meg lørdag morgen ettersom mine utskeielser skjer lør og søn :) spent på hva vekta sier lør...du blir å veie deg hviken dag? spennede å følge med på utviklinga di!! du er jo ti kilo lettere enn meg men skal dit jeg og:) var der en gang og skal tilbake:) veide 60 kilo før jeg ble gravid og hadde jo håpet å få se det tallet igjen men...får ta ett skritt om gangen,det er jo bare motiverende å høre hvordan det går med deg!!

Jeg veide 55 kg før jeg ble gravid.. Egentlig ikke noe stort mål og komme meg dit siden mange mente jeg var for tynn da.. Trivdes selv men... =D Kan jo veie meg inn på lørdager jeg og da.. Så blir det samme dagen.. =D

ja 55 kilo hørtes lite ut,jeg er også 1.70cm og jeg hadde ihvertfall med min kroppsbygning sett radmager ut med 55 kg :)

Ok men da "prates" vi igjen lørdag med oppdatering på vekt:) gleder meg...

Annonse

Nå er det jo bare 2 dager siden jeg veide meg sist.. Men 66.8 i dag.. 300 gram.. Tjohoo.. He he he.. Er nok fordi jeg netopp er ferdig med mensen tenker jeg.. Frå nok mer reelt resultat fra meg neste lørdag.. =D Skrulla.. =D

siden sist lørdag har jeg gått ned 700g,ikke helt fornøyd med det,pleier å gå ned 1 kg i uka,gleder meg sånn til å starte på reductil håper den kommer snart!!!

høres neste lørdag igjen da:) ha en finfin helg

Ammer ikke nei... Vet at man ikke skal bruke dette når man ammer.. Har som sagt i et annet inlegg satt meg inn i hvordan tablettene funker, bivirkninger, forsiktighetsområder.. osv... Skrulla!!!!

• 3 uker senere...

Annonse

Hei,hei...Lurte på hvordan det gikk med deg og om du hadde gått ned mye? Går å venter på at reductilen skal dumpe ned i postkassa og gleder meg til å starte opp....bestillte du dine på nettet? isåfall,hvor lang tid tok det før de kom? jeg bestillte fra rx...

Hilsen Anonym 2 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...