Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hvordan vet man naar man mister slimproppen? Ser man forskjell paa vanlig utflod og slimproppen? Sist jeg var gravid merket jeg ikke naar jeg mistet slimproppen. Foedselen begynte med at vannet mitt gikk.... I dag har jeg hatt MASSE hvit utflod, men det er noksaa normalt for meg (om ikke like mye som i dag). Naermer meg termindato, saa da lurer man jo litt ekstra........ :-)
-Helen- Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 jeg er 34 uker, og jeg har mistet litt av slimproppen allerede:) men er ikke noe i veien for d. lå en gul/grønn aktig klump i trusa mi...heeelt merkelig hehe. jordmora mener d kan være litt av slimproppen. når den skal gå skal det komme mye slim, litt tykt og kanksje kommer d også litt blod. det er d jeg har erfaring med iallefall
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 hmmmm, så ikke noe til slimproppen sist jeg heller, men siste dager har utfloden vært veldig mye tykkere enn vanlig, hvor den vanligvis har vært nesten vannaktig.. Masse kynnere,menssmerter, tør jeg håpe?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Slimproppen min skilte seg i hvert fall fra min vanlige utflod, slik at jeg ikke var i tvil om at det var den. Den var stor, geleaktig, litt gul, den hadde en annen konsistens og farge enn vanlig utflod. Men det er jo ikke alle som merker den, nei. I forbindelse med at slimproppen min har gått, har jeg også fått store mengder vanlig utflod. Det kan jo være at slimproppen din har gått uten at du merket det?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Min slimpropp har akkurat gått, og det var mye slim også ligna den igrunn på den gelèen som er på de hermetiske skinkene! He he... Er mer gelè/gummiaktig enn utflod, og blodblanda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå