Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 ...sÄ tror jeg det er lurt Ä lage en trÄd pÄ "2.trimester" som heter f.eks. "Arendal bim-treff" sÄ alle kan skrive seg pÄ der. Selv hadde jeg syntes det hadde vÊrt gÞy Ä treffes, men er sÄ tiltak Ä gÄ inn pÄ denne siden! Er alltid pÄ Skravlesiden hvis jeg er pÄ bim, og kikker innom 2.trimester, men bare en sjelden gang her inne (er sÄ mye trykking for Ä komme inn hit i forhold til foruma nede til venstre)... Legger ikke ut noen trÄd der enda, i og med at det er natta og fÞr folk fÄr det med seg sÄ er trÄden skjÞvet bort, men jeg gjÞr det om noen dager (fra morran av). Da finner jeg en dag ca to uker i forveien, slik at folk kan sette av den dato'n.  Forslag til spesielle dager i uken/klokkeslett man mÄ ta hensyn til mottas gjerne her i denne trÄden - med takk!  Med vennlig hilsen
hemmeligvemmelig Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Synes faktisk det er litt dumt jeg! Kan ikke si jeg er innom 2. tri sÄ ofte for eksempel. SÄ da mÄtte det jo vÊrt en trÄd pÄ 1. 2. og 3. trimester.. det er jo akkurat derfor de har bim-treff sidene, for at det skal vÊre lett Ä samles. (Og for Ä slippe treff-trÄder i de andre forumene kanskje?)  Synes ogsÄ det er litt kronglete Ä komme inn pÄ treffsidene, og derfor har jeg laget et bokmerke direkte hit. GÄr sÄ greit sÄ!
talie83 har fĂ„tt Elias:) Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Ja er mye enklere hvis vi lager en trĂ„d her. Er aldri inne pĂ„ 2 tri. Var det for litt siden, men nĂ„ er jeg pĂ„ 3 tri. Tror det er mye lettere hvis vi lager trĂ„der her, for pĂ„ de andre sidene forsvinner de sĂ„ fort.  Men jeg er med pĂ„ treff jeg Passer best fĂžr 16 00 eller etter 18 00 for meg. Kan hvilken som helst jeg, har ikke noe Ă„ drive dagene med for tiden, sĂ„ jeg er er med. Â
ME :) Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Tror det er lettest Ä holde orden pÄ hvis folk "melder seg pÄ" her inne, men det gÄr jo ann Ä legge ut pÄ 1., 2. og 3. tri. at det blir treff i Arendal: se BIM-treff-sidene for mer info.  Masse Ä gjÞre framover, men det hadde vÊrt koselig Ä blitt kjent m noen andre gravide i Arendal. Skal se om jeg kan fÄ til Ä komme.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Oki, var bare et forslag siden det virker som det er sÄ lite aktivitet her. Men jeg skjÞnner ) Da dropper jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ