vims-74 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Vi vet ikke helt hva vi får, og har begynt finne navn. Jentenavn har vi mange gode forslag, men det er verre med guttenavn! Kjempevanskelig synes jeg, så derfor tenkte jeg be dere om hjelp, spiller ingen rolle om dere synes de er fine, stygge, moderne, kjedelige eller what-not -stuka på! Jeg trenger inspirasjon!
♥sjiga♥ Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Rasmus Emanuel Casper Christoffer erik Karl René Thomas Elias Fillip Andreas Geir Torkil Brage Trym Storm Mikkel Niklas Nikolai Oscar her har du en del å se på , jeg liker ikke alle men vet at det er mange som liker de.
Kristannaa Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 mathias martin kristian jonas hmm..der var det stopp gitt,er ikke lett dette med navn!
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg har helt motsatt problem...sliter med jentenavn:) Her kommer noen forslag på navn jeg liker; Samuel Isak¨ Iben Elliot Gabriel Er svak for bibelske navn, som sikkert sees:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Philip Nicolay Sebastian Emilian Noah Chrisander
vims-74 Skrevet 21. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2006 Dere er snille, dette begynner hjelpe litt!
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Noen flere.. Ola Olav Oliver Åsmund Fredrik Håkon Stian Henrik Bo Aksel Jens Frank Nils Otto Julian Julius Erik Eirik Even Marcus Emil Var de jeg kom på nå.. Vi sliter også med å bestemme oss!! Lykke til med valget:)
Smiley og Camilla Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Synes Bror Andre er litt kult jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå