Gå til innhold

Juhu!! Nå hører jeg også til her inne =)

Anbefalte innlegg

Så var det endelig tid for å prøve på nr.2.

Vi har ei jente som er 1 1/2 år om en stund.

Jeg lurer litt på når dere forteller at dere er gravide til famile og venner?

Fortsetter under...

heisan..prøver også på nr. 2..tror jeg vil vente de anbefalte 12 ukene,vist jeg klarer å holde på hemmeligheten så lenge;) sist ventet jeg /vi kun 6 uker..men det blir liksom litt tryggere etter 12 uker..er jo ganske vanlig med SA før den tid...men man kan jo ikke ta sorgene på forskudd heller da:)

Ikke jeg heller!! Det er jo så spennende! Sist sa vi det når jeg var nesten 3 mnd på vei, men så ble jeg tilbakesatt 7 uker. Det var utrolig kjipe greier!!

Annonse

Bitte litt lang historie.. Jeg måtte slutte på pillen pga smerter ca 1/2 år før vi egentlig skulle prøve så vi hoppet av i svingen og regnet på EL. Skulle jo bli gravid før eller siden så. Jeg hadde mensen 2 ganger på ca 5-6 mnd da. Og ble gravid bare sånn plutselig med en gang vi prøvde aktivt. Så regnet de bare ut fra siste mens selv om jeg hadde tatt mange negative tester innimellom. Jeg ba jo om gyn.test selvfølgelig og han sa at han var 110% sikker på at jeg hadde passert 12 uker, men ville sende meg på ekstra ultralyd siden jeg maste sånn. Så vi fortalte det til alle og var helt i ekstase til UL viser at jeg er 9+1 noen uker senere. Det var tungt å bære da ja. Stoler på meg selv denne gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...