Gå til innhold

Bør jeg bli bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på do nettopp kom det bittelitt blod, da jeg tørket meg. Tror det kom fra skjeden, men er ikke 100% sikker. (sorry detaljene, men drog liksom bakover) Var bare blod første tørket. Ikke store mengdene heller. Lå sammen med litt utflod, men tror ikke det var blandet. Prøvde å se etter sår e.l ved hjelp av et lommespeil, men fant ingenting. Har hatt mye kynnere i det siste (ikke vonde). Ikke hatt noen smerter, men blir alikevel litt bekymret. Bør jeg være det? Bør jeg ta kontakt med lege i morgen eller kan jeg vente for å se om det kommer mer? Har ikke lyst til å virke overhysterisk. Mulig det bare er en liten rift jeg har oversett...!? Noen med samme erfaring? Er 31 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ventet litt, fulgt med om det kom mer. Men om du dro bakover _kan_ det jo være et rift i rompa og?

Jeg har opplevd dette engang, og det var også bare på "første tørk" -siden ingenting mer, antar at det var etter barbering eller noe annen rift..

Det viktigste er likevel om du føler deg urolig, at du feks ringer jordmor eller lege, men det er helt vanlig med skjørere slimhinner under svangerskapet, og da skal det jo ingenting til før det blir rifter :)

Det går nok bra skal du se! :)

Skrevet

Takk for raskt svar! Var det jeg også tenkte. Godt å høre at andre tenker som meg! Ble bare litt bekymret. Har lite lust på fødsel i nermeste fremtid. Men jeg ser det litt an. Bør vel komme flere tegn (evt mer blod) om noe er galt!?

Skrevet

Tror heller ikke du trenger å uroe deg nei. Skjedde her også en gang for et par uker siden. Litt blod, men ikkeno mer... Sparker og koser seg inni her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...