Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 svarer deg her jeg =0) vet hvordan du har det.er et slit å gå slik å gruble.man blir jo nesten sprø. selv om legene sier hun er liten,så tar mange feil på ul.hos meg var han mindre enn jm mente,men + - 500g er normalt.hos meg ble det minus da.men han var jo ellers perfekt. hvordan er det med deg ellers da? ligger du til sengs ennå? ha tenkt endel på spørsmålet du kom med,som jeg svarte på. tror jeg hadde takka ja...for hadde jeg hadd slike plager som deg,i så stor grad,hadde jeg ikke orka en dag til.ga jo nesten opp selv innimellom.men selvfølgelig hadde jeg hørt hva legene mente om den saken først.er slett ikke enkelt spørsmål nei.håper du finner ut av det,eller at hun kommer av seg selv snart.du er vel utslitt snart tenker jeg. lykke til da.håper du lar meg få høre hvordan det går =0)
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 hmmmm,bør lære meg å lese,alt.... såh,funka ikke grøten?? svarte å....bare meg den smalt godt av da,hrmph.... å ikke fertilas boller heller??? da har du spist for lite,hehe... skjønner godt du er bekymra.var det jeg også,og det tok nesten knekken på meg...men nå er du snart med termin,og ut kommer hun.lita kanskje,men helt sikkert perfekt =0) håper du snart får møte henne.
lana<3 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 -500 gram er helt ok...men nå er jeg 39+7 etter kl tolv og målte henne igår...hun var da 2458 ifølge legens utregning...så det er jo mer enn 500 gram..men skal prøve å ikke tenke mer på det...gikk jo bra med din bebis... drakk nettopp en ny fertila sjokoladedrikk med kanel...funker ikke...skal snart gå og legge meg og dukker vel opp her i to tre tiden igjen..slik er det å ha dataen på siden av hodeputen hihi:)
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 som sagt,di kan bomme på vekta.... min var sikkert mer den også,for jeg ble sist målt i uke 35,og da mente di han var 2700g. i uke 38 var han 2685.....men gjennomsnittet er 3500,var det ikke? aner ikke hvor mye det er i prosent... prøvde aldri den drikken jeg,ANGRER!!!! HØRES SÅ GODT UT.. hva med å kutte ut kanelen da,kanskje det funker?? å bare kose seg med sjokoladen...=0) nattinatt du.må være greit med datan innen rekkevidde ja.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå