Gå til innhold

34+0 og mindre liv. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minien (som har vært turbo i mange uker), har de siste dagene vært mye roligere der inne. Kjenner litt bevegelse flere ganger om dagen, og hun dytter tilbake hvis jeg dytter først. Men så leste jeg på det sparkeskjemaet at hvis ting endret seg, skulle man kontakte føden. Tenker jo at det er logisk at ting endrer seg fra tid til annen, man har jo ikke samme bevegelsene i ti uker, liksom. Men får jeg plutselig litt angst for at hun driver og er syk der inne, eller ikke får det hun trenger. Hva synes dere? Er dette normalt, eller bør jeg være obs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på ul i morgen..dvs idag når jeg ser på klokka.Fordi liten som har vært turbo har roet seg slik ned.Jordmor mente at han sitter i seteleie, derfor er han roligere, men jeg må iallefall sjekke i morgen.Har kjent liv så gleder meg mer enn gruer meg til i morgen.Jeg er 34 uker på lørdag..

Kontakt lege/jm du slik at du får sjekka.

alt er nok helt fint.

Klemmer fra

Skrevet

Takk for svar, idefix, hadde

Skrevet

..og der kom datteren min og trykket vilt på tastaturet, he he..

Skulle si at jeg hadde HELDIGVIS en turborunde når jeg la meg i går kveld - sp nå er jeg beroliget. Men jeg kjenner at bevegelsene er litt saktere og mer glidende, liksom. Er vel det at det blir trangere der inne.

:-)

Skrevet

Er nok helt normalt. Jeg sytnes også at det der med at man skal være obs på forandrigner er vanskelig å forholde seg til. Men hos meg ble det helt andre bevegelser og litt roligere rundt uke 33/34, så tok det seg litt opp, og nå har det vært litt roligere igjen er nå i uke 36.

Jeg tenker som deg, man har jo ikke like bevegelser i mange uker i strekk, det blir trangere om plassen, babyen legger seg mer til rette osv. og dermed kjenens bevegelsene annerledes ut. Så lenge hun responderer og har noen "raptus" runder inni der og du kjenner liv mange ganger om dagen høres det ut som alt er i orden. Er du redd så rigner du jordmor bare for å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...