Gå til innhold

God kveld Chanelle :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei vennen..slenger meg på her jeg:)

får en slags tur opp,ser at dere skal reise bort eller noe sånn..

får også opp en slags deprisjon i fam,en som ikke har det så lett fortiden,men det går også bra på en måte...

klem

Kan jo prøve:0)

Det først som meldte seg her nå, var masse lys. Tenkte først på masse sol; sydenreise, men det kan jo heller være bare gleden over godt høstvær hjemme, da. Men helt lyyys gul farve, enten i et område du ferdes, eller et rom...hmmm.. eller så er det bare masse lys rundt hele deg!! (Høres jo søkt ut, men du vet jo at ikke alt gir mening for en alltid, og da blir det jo til at en heller lar være å si noe.....men du forstår sikkert;0)

Får opp barn rundt deg, som har det fint... Smilende.

Og så deg da, som den dama du er i det daglige. Smilende, men ikke sånn "boble-over" vesen! Mer sånn blid og trivelig, men sindig..

Her kommer også bilde av en bil...mørk farve. Vet ikke hva det måtte bety!?

Vet ikke om dette sa deg noenting som helst, men det er jo bare gøy å bare få frem bilder om ikkeno spesielt også, ikke bare sånne spørsmåls-bilder!!

Om du vil (og har tid) kan du jo se om du får opp "whatever" om meg??

050975 (Du mååå ikke, altså;0)

*klem*

Veldig morsomt at du sier det med lyset..Det er flere spådamer som har sagt at de har sett noe lys rundt meg:-) På auralesning sa de at jeg hadde en sterk aurea og mye lys rundt meg...

Selv er jeg veldig glad i lys og mindre glad i mørke, hvis ikke jeg skal sove da hehe..

Det er helt riktig at jeg ikke er et slikt boble over- vesen. Men tror at jeg er veldig rolig og jordnær og koser masse med ungene!!

Ang. bilen -så er det mange her inne som nå har fått frem bil når de har sett på meg, men vet ennå ikke hva det betyr. Vi har en sølvgrå bil nå..

Dere skal få tilbakemeld. når jeg oppdager noen sammenheng:-)

Jeg vil gjerne se på deg, men jeg må gå litt til og fra for jeg er på jobb no:-)

Klem XXX

Hei vennen:-)

Vi skal nok reise på landet til helgen -er det kanskje det du ser..?

Tror eldste-gutten på 18 sliter litt for tiden. Lange dager på skolen og han er veldig trøtt og sliten. Har nettopp vært hos legen og tatt noen blodprøver som vi ikke har fått svar på ennå...

Han har mange gode venner, men tror at han rett og slett er litt fed-up for tiden. Tror det kommer til å gå over!!

Klem

Hmmmm....

Jeg fikk opp akkurat som om du sliter litt om dagen. Ser ut som om du har mye på deg liksom....

Får opp at du grubler en del no om dagen.

Ser ut som om det ligger mye flott foran deg. Ser ut som om du forlater en vanskelig tid og beveger deg inn i enlykkeligere fase.

Ser ut som en uventet bedring i økonomien vil komme. Mye lykke ligger foran deg:-)

Ser også muligheter for en reise eller weekend-tur.

Klem XXX

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...