Gå til innhold

Hvor tidlig er det normalt å få graviditets symptomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er sikkert bare innbilning...men....jeg har vondt i hode...hver dag,kvalm,hver kveld....gulper..uff..ekkelt...så tisser jeg i ett sett og er trøtt hele tida...sovner i timene!! Å jeg som elsker kaffe..nå blir jeg dårlig når jeg ser,lukter og tenker på det! skal ha mensen snart...såå....får vi se.....

Det er veldig vanlige symptomer iallefall. Jeg ble kvalm veldig tidlig..tror jeg merket litt før jeg skulle ha mensen. Var ihvertfall veldig trøtt! Testet ikke før en uke etter jeg skulle hatt mens. Noen dager etter jeg hadde testa pos begynte jeg å spy!:( Men trøtt var jeg fra ganske tidlig og litt småkvalm og "uggen" i magen. Lykkes til! Håper du har en liten spire:)

hei! det er IKKE vanlig å få gravide symptomer den første måneden en er gravid! dette pga at hormon nivået ikke har steget sååå mye enda.

men dersom en tenker på dette med graviditet hverdag heletiden kan en sikkert kjenne mye rart :)))

Man kan få symptomer allerede fra egget fester seg, altså fra ca 1 uke før ikm. Men symptomene stiger i takt med hcg-nivået da, så det vanligste er nok etter ikm. Men jeg er kvalm idag og har ikm om 4 dager, så jeg håper jo:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...