Gå til innhold

ICSI og befruktningsprosent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som vet noe om dette?

Tok ut egg i dag, og glemte og spørre om dette.

Sitter bare og grubler, og håper noen vet noe om det.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men sitter her med en nydelig gutt på 3 mnd etter ISCI /PESA forsøk. Lykke til!!

Skrevet

Hei,

Til meg sa de at befruktningsprosenten ved ICSI var rundt 50 % eller i overkant av 50. Men dette var på grunnlag av gjennomsnitt da.

Lykke lykke til

Skrevet

Spennende tema...jeg aner ikke men da jeg hadde ivf sist ble så få egg befruktet (2 av 10) at jeg nå håper på å få ICSI. Noen som vet om dette BARE gies ved dårlig sædkvalitet?

Skrevet

Vi fikk ut 16 egg i august, hvor 15 var modne. 10 egg ble befrukta med ICSI, dvs. en befruktning på 75%. 2 egg ble satt inn, men ingen var gode nok for frys. Fikk mensen etter 14 dager...*snufs*

Prøver igjen i november!

:-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Jeg fikk ut 10 egg, hvor 7 av de var modne nok. Vi hadde ISCI pga ingen befruktning sist gang. Så det trenger ikke være sædkvaliteten som er dårlig, for hos mannen min er den bra. Seks av eggene ble befruktet og i dag har jeg fått inn ett og lagt to i frysen :-) De andre tre hadde ikke delt seg som de skulle.

Skrevet

Spennende lesing her inne! Gir håp! Lykke til :) Hva er prosenten ved IVF?? Jeg skal søke straks bmi`en er på 30! Over jul..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...