Gå til innhold

Henvisning til ultralyd og fødested er glemt å sende inn...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, dette er mitt første innlegg! Litt kjedelig å skrive om men jeg venter vårt andre barn i slutten av februar og er nå i 18. uke. Har ventet på en bekreftelse fra sykehuset om ultralydtime siden den tiden nærmer seg, rettere sagt er kommet. Ringte derfor sykehuset forrige uke og etterlyste time. Stor var overraskelsen over at de faktisk ikke har fått henvisning fra min fastlege. Jeg tenkte som så at her var det bare å ringe fastlegen, og ja det stemte visst den var ikke sendt. Den ble derfor sendt i hui og hast til ønsket sykehus. Jeg har ringt og skal ringe dit igjen i morgen, har fått beskjed om at det allerede er fullt i forhold til fødeplass... Er ganske irritert på dette, men vi får jo se hva som skjer i morgen. Fødeplass skal jo alltids ordne seg, om ikke på ønsket sykehus, men ultralyd begynner jo å haste litt da! Er det andre dette har skjedd for?

Fortsetter under...

Legen min hadde glemt å sende inn også, men "heldigvis" hadde jeg nettopp bytta folkeregisteradresse da den skulle ha vært sendt, så da det gikk en stund uten av vi hørte noe, ringte vi sykehuset for å høre om innkallinga til ultralyd kunne være sendt til feil adresse. Sånn fikk vi heldigvis vite om feilen i god nok tid til at det lot seg rette opp.

Hm. Hvis det er smekkfult på sykehuset "ditt" når du har temin, kan du jo egentlig være glad du ikke "fikk" plass likevel, og så risikerer å bli avvist når du kommer dit - fordi fødestua faktisk er full...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...