Gå til innhold

En gang overtid - alltid overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk 8 dager over termin med mine to første (ren tortur...) og syns jo dermed at jeg burde slippe denne gangen! Ti dager til termin nå, men lite som tyder på at det blir noe fortgang i sakene dessverre...

Hvordan er det med dere andre flergangsfødende? Er det noe system på hvor lenge vi blir gående, eller er det bare tilfeldigheter? Skal vi lage litt statistikk mens vi venter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager med førstemann.Måtte ha kur.1 dag over med nr 2,begynte på termin.3 dager før på 3..Så jeg har ikke måttet gå mye overtid de andre gangene :0))

Skrevet

Venter 3 mann her og har gått over hver gang. 11 dager første gang, 2 dager ganger 2 gang og i dag er jeg 3 dager over med nr 3. Dritt kjedelig!!! Ikke tegn til noe som helst heller..... :-( Er nå lei av mage og å vente....

Skrevet

nr 1 kom 8 dager over termin, og både nr 1 og 2 kom 1 uke før termin.

Skrevet

Jeg har to barn, fødte første jenta en uke før termin og den andre 10 dager etter...spennende å se nå da. Kan si at ved første mann var vi seksuelt aktive helt til siste dag og den andre gangen ikke i det hele tatt de siste mndene ( veide 10 kg mer enn første gang). Tror på sex jeg da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...