Gå til innhold

Oktober: Tips til joggebukse på barsel :-)


2høstjenter og 1sommergutt

Anbefalte innlegg

Jeg tror har funnet en super joggebukse til å bruke på barsel- det er jo ikke så lett å vite hva man skal ha på seg sånn rett etter fødslen...Buksa jeg har kjøpt er av merket Champion i tynn bomull (obs-Champion buksene finnes i flere tykkelser). Den koster kr. 299 på G-sport. Har sett den på Anton Sport også. Jeg kjøpte str. XL siden magen ikke akkurat blir helt borte rett etter fødslen :-)

Sist jeg var på barsel hadde jeg med en alt for tjukk fleece joggebukse- trodde jeg skulle svette ihjel! Greit å ha noe lett og luftig isteden :-)

 

Vil gjerne høre hva slags bukse dere andre har tenkt til å bruke på barsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm liker de Champion buksene ja :-) Selv er jeg dog fan av den med strikk i livet og i bena men alt til sitt bruk.

Den strikken i livet har sittet stramt i noen mnd nå.. hehe

 

Selv kjøpte jeg to par gravide joggebukser fra den siste H&M katalogen som er super deilige! De er passe vide og rette i beina, har snøring i livet også går de et lite stykke opp over magen slik de fleste gravidebukser gjør. Har en i svart og en i grå og bor vel i grunn i de og joggesko om dagen. Ikke en stil jeg foretrekker men vanvittig komfertabelt i disse Donald Duck tider (stoor mage og stor rumpe.. hehe).

 

I min bag blir hvertfall disse to buksene å finne, tror det er viktig at det er noe som sitter mykt, ledig og behagelig på hvertfall!

 

13 OKTOBER, IKKE LENGE IGJEN NÅ :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt så stor i det siste at de mammabuksene jeg har følt meg så vel i nå lenge, ikke er så behagelige lenger..sukk.. Men har vel innsett at det ikke er nå en skal gå til dyre innkjøp (GLEDER meg til å shoppe igjen!!!). Kom over noen deilige myke LOGG joggebukser på H&M med tøyelig liv og knytinger i beina (kan godt brukes til mer enn bare kos) og velur kosedress på B-Young til 199. Begge buksene kunne jeg fint kjøpe i str M (ganske lave og slakke liv). Utrolig deilige å ha på...så gode at jeg ikke kan pakke dem ned enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene er kjempe gode je. Jeg har sånn i svart, og lurer på å kjøpe en i grå også. Antar det er det de samme selv om min er kjøpt i butikken. Høres lik ut på beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Yoga buksen fra H&M på logg sport avd. De er myke og helt fantastiske å ha på. Finnes i flere farger. Annbefales virkelig. skal kjøpe meg en til jeg hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestillt en kosedress fra victorias secret. Gleder meg til å bruke den! Ellers så har jeg også en velourdress fra 2wear, den kan man også bruke når man ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...