Gå til innhold

Takk for denne siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er første gang jeg er inne på denne siden, og jeg ble så utrolig glad da jeg kom over den :) Vil bare si takk jeg :)

Har en gutt som blir 3 mnd om 4 dager som er flaskegutt. Over alt står det bare om amming og morsmelk, ingenting om mme eller flaskebarn. Leste f.eks Gro Nylander`s Mamma for Første Gang i går, der sto det bare om amming og hvor viktig morsmelk er for barnet... Ble skikkelig lei meg jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Enig med deg. Vi hører hele tiden hvor viktig morsmelk er. Så det vet vi. Men det kan være mange grunner til ikke å amme. Og da er det viktig at mor ikke føler seg "mislykket" på noen måte. Jeg slet veldig med dette. Gjør det vel egentlig enda.Vi vil alle det beste for våre kjære små. Og trenger ingen som ser ned på oss som må gi flaske. Denne siden hjalp meg også litt:) Og så har vi "Flaskeposten".

Skrevet

Endelig:)))) det e ikke bare meg, synes det hele er fortvilende. Står bare om amming overalt, det er så selvfølge at alle skal klare det? Hva med oss som er så "uheldige" og ikke får det til?

Er så godt at det er flere enn meg:)

Litt glad nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...