Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga Classic Duo Combi?

Anbefalte innlegg

Ser den er ca 2kg lettere enn edge'n, og samtidig er den like fin av utseende og har de samme funksjonene. Ser ut til at bagen er litt mindre/smalere da men, og så finnes den i kun tre farger.

Noen som vet om noen fordeler/ulemper med denne vogna ifht edge? Evt prisforskjell?

Fortsetter under...

Har selv tenkt på å kjøpe denne, men har ikke noe erfaring nei... Dama i butikken sa at eneste forskjellen var en lufting i kalesjen på edgen og så et annet stoff (jeg synes nå stoffet på classicen er finere jeg da...). Hun mente det var mye å betale 500 kr (som visstnok er forskjellen) for kun ekstra lufting, så hvis dette stemmer, så er jeg enig med henne, og har derfor tenkt å kjøpe den selv.

Tror ikke det er forskjell på kvalitet. Synes dette stoffet er finere jeg. Var å så på vogn i dag. Har falt veldig for den vogna, men er litt usikker pga pris. Er det verdt å betale 2500kr mer for den enn en Simovogn bare pga vekta og utseende (kan nemlig få den til 3990)? Emmaljunga koster 6695 med classic understell...Hm, tenke, tenke...

Det var det ja... Ble veldig usikker jeg og nå, nesten 7000 for en vogn er veldig mye penger! Vurderer faktisk simo jeg og da ja, den er jo veldig fin den også, og veldig populær. Jeg har faktisk begynt å vurdere kombi også jeg, har ikke behov for stor bag egentlig, og så begynte jeg å tenke på at kombivogna blir jo lettere den også når man tar ut bagen etterhvert....

Huff, vi har altfor mange valgmuligheter nå om dagen! Tror ikke jeg bestemmer meg før jeg har tittet litt i butikkene jeg, og det blir en stund til, for er bare i 15.uke, og jeg har ihvertfall tenkt å ha tydelig gravidmage når jeg skal handle vogn :) Drømme drømme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...