Gå til innhold

Er det andre her som tar eller har tatt ovitrelle injeksjoner etter at dere har satt tilbake?

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon!

I dag skulle dommen falle, men trur du de hadde fått analysert begge bloprøvene mine? Neida!!

Jeg tar ovitrelle injeksjoner 2 ganger i uka og kan derfor ikke ta en vanlig urintest, fordi den vil jo være positiv Uansett. Er det andre her som tar eller har tatt disse injeksjonene? og hvor høye hcg verdier har dere i tilfelle hatt. i dag på 14 dagen var min hcg på 158.

Nå får jeg smøre meg med tolmodighet og håpe at de får annalysert den første bloprøven i morra.

Fortsetter under...

Lurte egentlig bare på hvorfor du tar ovitrelle etter innsettinga?

Og hvor lenge du må fortsette med den før du kan få endelig resultat?

hei

Jeg brukte Ovitrelle inj. på siste forsøket, men startet ikke på disse før jeg testet pos. på urintest. På dag 15, etter 1 inj. hadde jeg en hcg på 134. Den neste som ble tatt hadde sunket til 34, så dette endte i en tidlig sa.

lykke til

Hei Emma.

Har blitt gravid på alle Icsi forsøkene(6), men de første 5 ende i SA før uke5. Sist forsøk tok jeg også disse Ovitrelle injeksjonene og Sitter her nå med en gutt som fyller2 år i November.

Og det ser super bra ut denne gangen også.o)

Skal ta disse Injeksjonene 2 ganger pr uke til fulgåtte 12 uker, da tar morkaka over produksjonen.

Hei vår 74.

Hcg verdi dag 12 var 52

Hcg verdi dag 14 var 158.

Nesten litt skummelt hvor lyst jeg ser på det..

Er ikke mange her som bruker dette, brukte du det også pag gjentatte aborter??

Lykke til du også

Annonse

hei jeg har tatt prgesteron tilførsel med alle mine 3.. første mann satte jeg sprøter intramuskulært til 16 uke.. og med de 2 andre har jeg bare brukt gel.prgesteron fram til uke 12 + albylE dette pga 6 sa og ma

Ja jeg brukte det pga gjentatte aborter (4 stk), men det hjalp desverre ikke denne gangen...

Positiv stigning du har, skal se dette skal gå bra, kos deg videre med spira/spirene:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...