Gå til innhold

Brunt utflod

koseputa

Anbefalte innlegg

Hei!

Holder egentlig til på bli gravid, men sniker meg til et innlegg her da jeg trenger hjelp av dere.Har nå vært prøvere i ett år, vi har begge et inderlig stort ønske om å få en baby. Har en litt ustabil syklus 25-29 dager, har venta TR i disse dagene, men har ennå ikke kommet.Har de siste tre dagene hatt endel murringer i magen, særlig høyre siden,får ikke dette før TR, og litt stikking i mage og bryst. Har også vært utrolig slapp på ettermiddagen, ikke trøtt for har ikke hatt noe behov for å sove, bare helt tømt for energi likssom. I ettermiddag og utover kvelden har det kommet litt brunt utflod, spotting?Pleier å få det før TR bare kraftigere og mørkere enn det som kom nå.

Er det noen av dere som er gravide som har hatt lignende erfaringer?Er det fremdeles et lite håp om at en spire kan ha satt seg eller er det bare TR som er litt forsinka?

Tør nesten ikke gå på do, for er så redd for at TR har kommet..huff blir helt utslitt både fysisk og psykisk av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres helt ut som slik jeg hadde da jeg ble gravid første gang. Da hadde jeg litt brunt utflod, og tenkte at nå kommer mensen, men så var det slutt, og ingen mens kom. Jeg gikk og kjente på brystene hele tiden, for de var veldig ømme. Det har de av og til vært siste uka før mens, og det gir seg samtidig med TR kommer. De ømme brystene forsvant ikke, og jeg testet positivt! Vi hadde prøvd i nesten tre år og egentlig gitt opp å få barn, så det var en fantastisk opplevelse. Det gikk lettere denne gangen, så ikke gi opp!

Poenget er vel at du kan ennå være gravid. Høres ut som om det bare er å kjøpe test og komme i gang =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke skremme deg her, men dette hørtes kjent ut..

Hadde de samme symptomene for ett par år siden, hvor jeg hadde endel murring på ene siden samt brunt utflod (som gammelt blod) - og veldig ømme bryst (Kunne ikke ligge på magen bl.a.)!

Murringen gikk etterhvert over til ubehag og utflodet gav seg ikke.

Gikk til legen og han mistenkte at dette kunne være "svangerskap utfor livmor", hvilket viste seg å være rett.

Den gang gikk jeg på p-pillen og tanken på at jeg kunne være gravid slo meg ikke.

Det endte selvsagt opp med at jeg ble opperert for dette.

Som sagt vil jeg ikke skremme deg, men heller orientere deg om at slikt kan være mulig. Det er ganske vanlig og kan være farlig hvis du går for lenge.

Mitt forslag er at du først og fremst tar en test. Er den positiv bør du følge med om murringen på den ene siden forsvinner eller blir værre.

Er testen positiv og murringen kun på ene siden fortsetter anbefaler jeg deg å gå til legen for sikkerhetsskyld. Du vil nok bli tilbudt tidlig ul.

Krysser fingrene og håper for deg at du er gravid (i livmoren!).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...