Gå til innhold

Høre hjertelyd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei jeg er snart i uke 10 og skal på kontroll om ca 3 uker å få høre hjerte, vi gleder oss veldi. var på kontroll på mandag men fikk ikke høre noe da.jordmor mente det var for tidlig å høre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke til her, men svarer likevel :o) Fikk høre hjertelyd første gang hos jordmor i uke 13. Hun var i tvil om hun skulle forsøke, for det er tidlig å høre det da, og store sjanser for at de ikke klarer å finne den - uten at noe er galt. Håper du får høre snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært hos legen. Hun forsøkte å finne hjertelyden, men fant den ikke. Jeg er 9+6 i dag. Hun sa at oftest fant hun den ikke før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var hos legen i går 11+3. Hun fant hjertelyden. Det var helt fantastisk.

Legen sa at det var ikke sikkert hun kunne finne den. Fosteret er jo ganske lite inni den "store" magen ennå.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos jordmor i dag, er 11 uker på vei. Hun ville egentlig ikke forsøke å høre hjertelyden, mente det var for tidlig. Men jeg sa at jeg hadde hørt den for 3 uker siden! (har babywatcher og har lyttet et par ganger).

Da prøvde hun, men var fortsatt skeptisk. Men jammen fikk vi ikke høre lyden! Litt deilig å få hørt det hos en "profesjonell" ;0)

I første svangerskap fikk jeg også høre hjertelyd på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...