Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg sitter her hjemme og griner.Tårene bare triller. Er det dette som er barseltårer,tro? Det er iallefall helt forferdelig. Vet ikke helt hva jeg gråter for, men er så utrolig mange tanker i hodet mitt. Kom hjem fra sykehuset idag... Andre som har det lignende? Eller har noen trøstende ord om at det er normalt og helt vanlig?... Uff, jeg skal jo egentlig bare være lykkelig og glad for den lille!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hei du, og gratulerer med den lille! Ja er det ikke rart?! Jeg hadde det også slik, gråt mine fortvilede tårer i to dager etter at jeg kom hjem. Men det går over!! Jeg hadde så mange tanker, og var bekymret for ALT! Jeg såg på den lille når jeg stelte henne, og gråt fordi jeg trodde jeg skulle få beholde henne bare i kort kort tid. Innbilte meg at hun kom til å gå bort iløpet av maks noen uker. Huff, ekle ekle tanker. Så kjære deg, dette er heeeelt normalt. Du blir lykkelig og glad igjen. Og hvis ikke, hvis du over all formodning skulle ha blitt rammet av fødselsdepresjon, ja så er det viktig at du forteller det til helsesøster, eller legen din. Da får du hjelp, slik at også det går over!
katoes Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Barseltårene er ikke til å komme utenom. Griner og griner og skjønner ikke hvorfor. Helt normalt. Det går over etter hvert. Kos deg med den lille. Og det gjør du jo helt sikkert også.....
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 *trøsteklem* Jepp, sånn er det faktisk. Ikke prøv å hverken finne ut hvorfor eller bebreide deg selv for at du gråter, det bare er sånn, og går over av seg selv ganske snart :-) Gratulerer med den lille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå