Gå til innhold

Desember: Så koselig med babysang

Anbefalte innlegg

I går var jeg og Trygve på babysang. Det var noen mammaer her i byen som startet opp et kurs og jeg var snar med å melde oss på.

Kjempekoselig - vi var ca 12 stk. De fleste hadde babyer på 2-6 mnd og så var det ei på 10 mnd + Trygve på 9.

Virket som Trygve likte det godt, men han ville jo selvfølgelig ikke alltid ligge i ro på teppe slik som de små.

Etter en times sang hadde vi felles lunsj.

Gleder meg allerede til neste tirsdag !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6390454-desember-s%C3%A5-koselig-med-babysang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så enig, så enig! Vi gikk på et kurs i vår gjennom kulturskolen, og Sina kosa seg skikkelig! Så nå har vi begynt på ett til, litt annet opplegg, men virker mye bedre egentlig. Barna koser seg med sang og musikk, og vi koser oss med felles lunsj etterpå..:) Det er så moro å se dem leke sammen også, de har virkelig stor glede av å krabbe etter hverandre!:)

Vi og går om tirsdagen. Og er ca 12 stk. Hmmm, bor ikke her du og vel??? Neida, bare tuller.

Kjempekjekt er det på babysang, lillegutt koser seg mye. I går fikk vi ikke vært, siden vi er syke. Men neste tirsdag er det på'an igjen. Så koselig atte. Ikke lett å få de til å ligge i ro, nei ;-)

Hørtes bare så koselig ut. Skjønner du gleder deg til neste gang.

Jeg driver å leter etter noe slikt her i byen også. Har så dårlig med venniner med barn så jeg føler meg litt ensom til tider. Da er det godt å ha dere.

I dag har jeg tatt med meg noen brosjyrer om fri-barnehage her i byen så jeg lurer på om vi skal ta en tur dit til uka. Håper jeg treffer på noen koselige damer der.

Vi går også på baby-sang en dag i uka, og det er kjempegøy :o)

Vi er en gjeng på ca 15 stk, varierer litt.

Gøy når "ruske sara" kjenner igjen sangene, begynner nå å få

dreisen på klappinga...så søt da!

klemz

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...