Gå til innhold

Var på ultralyd på mandag! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med på et prosjekt på sykehuset som gjør at jeg får ekstra kontroller med ultralyd. Skulle egentlig ikke få det på mandag, men legen spurte om jeg hadde lyst på en liten kikk. Selvsagt! Og selv om det var en rask titt så vi en skikkelig sprellende liten sak. Så ikke om det var gutt eller jente, men beina gikk som trommestikker! Er i uke 16 nå, så det var ordentlig stas! Og om tre uker skal vi tilbake på den ordinære ultralyden. Gleder oss veldig!

I dag var også første dagen helt uten kvalme for min del (har vært mye kvalm siden uke 6, så det var på tide). Så jeg er rett og slett veldig fornøyd med å være gravid for tiden! :-)

Måtte bare dele det med noen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigen ;);)

Hva må til for å få være med på et slikt prosjekt?

Skrevet

Er med på noe som heter Stork på Rikshospitalet. Om du har fødeplass der får du tilbud om å være med. Det er mulig andre sykehus har liknende tilbud, men det vet jeg ikke noe om dessverre...

Skrevet

Hei du!

Så utrolig hyggelig å se deg her inne! Har ikke sett du har skrevet noe på hverken 1. eller 2.trim på leeenge og var på 1.trim å "ropte" på deg for en tid tilbake.. Ble så bekymret for deg, så når jeg så meldingen din nå ble jeg SÅ glad;) Godt å høre at du har sett den lille babyen din i aktivitet!

Men nå må jeg køye, snakkes senere.. God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...