Gå til innhold

Lillestrømtreff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tror alle på listen på 1.tri har kommet med her.

De fra 1.tri som stod på siste listen jeg fant var

dollypop - Jordbær - Carnation - Simsala - LuLu - Enitsirk79.

Tror alle de var med her også, pluss noen til.

Flere som ikke ahr vært med tidligere, og det er moro :) Marianne er i Kjøbenhavn, så hun kommer ikke denne gangen, men alt er bra.

Alt er supert her, venter bare på å få deg ramlende over på 1.tri, dollypop :) Kroppen er fin, fin, ikke oppblåst lenger, matlysten er tilbake (spesielt alt som kan kombineres med potetstappe) og ikke trøtt eller noe.

Kroppen minner meg på at noe skjer sånn på etttermiddagen, men ingenting som ikke kan kureres med litt vann og en Ritz eller to fra kontorskuffen :)

dollypop:

Er i 11.uke nå, 10+2, nei mandag i dag, 10+1 er det da, så det rusler i vei :)

Oi, da skal jeg begynne å krysse alle fingrene, det er så fortjent at det klaffer for dere nå! :)

Jepp, snakkes torsdag, kommer så fort jeg kan, mulig det blir litt senere enn 17.00.

Vet du hvem som bestiller bord? Er det eple-sessong fremdeles? :)

Oki, tenkte mest på de som ikke har vært med tidligere. Kanskje enitsirk79 rekker å være tidlig ute? Evt. få satt bord på navnet sitt, eller noe?

Jeg vet ikke om jeg rekker det til 17, så jeg tør ikke ta på meg å være tidlig ute... Sånn er det å jobbe på andre siden av byen, man vet aldri hvor lang tid man bruker hjem i rushen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...