snopy Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Sniker meg litt inn hit jeg. Er så sur så sur fortiden, sånn jeg alltid bruker å være en uke for ikm, men det jeg lurer på er om en kan være det selv om man er gravid? altså pms-sur... hater det og iallefall når jeg tenker ja,ja da er jeg ikke gravid nå heller da....... håper noen kan komme med erfaringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snopy Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 20. september 2006 dytter, har såååå lyst på svar fra erfarne gravide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snopy Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2006 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 hei du:) ja,man kan være vedig sur og ha kort lunte. Det har iallefall jeg:) Stakkars typen min,han får gjennomgå litt om dagen... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå