Ioren Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 når dere ser navnet Elen, hvordan uttaler dere det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Da uttaler jeg det: Eleeeen.. Altså, men lang -e... Synes forresten det er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Elen.rett frem med trykk på forbokstaven Eeelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Trykk på den første e-en. Eeeeelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 Eee-len Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 Trykk på første e - Eeeelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 Akkurat som Elin, bare med en E inni istedefor I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 Eee-lenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 eleeeeen! Heter selv eileen og det uttales ailiiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 23. september 2006 #10 Del Skrevet 23. september 2006 Her ser jeg du har faatt svar av alle varianter - du er sikkert forvirret! Jeg maa slenge meg paa toget som sier trykk paa -e nummer to - Eleeeen. Akkurat som du ville uttalt Helen (bare ta bort H'n) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 24. september 2006 #11 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg kjenner da flere Helen, både Heleeen og He-ln. Elen blir E-lnn for meg. Fint og ikke oppbrukt navn, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ioren Skrevet 25. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 25. september 2006 Ble ikke noe klokere iallefall Saken er at det er et navn som ligger langt tilbake i slekta, men som har blitt omskrevet til Ellen (f.eks til min lillesøster)... Så jeg er nysgjerrig på hvaordan det vanligsvis blir uttalt når det skrives med 1 l... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 26. september 2006 #13 Del Skrevet 26. september 2006 Må bare svare deg - Helen uttaler jeg Heln - ikke Heleeen. Kjenner en som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #14 Del Skrevet 26. september 2006 Mellomnavnet mitt er Elen og jeg utaler det: Elllllllææææææææææææææææææænnnnnn med vekt på L-en og Æ-en(e). Ikke Elllen, men Ellllllllææææænnnnnnnnnn, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 27. september 2006 #15 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg kjenner en Elen. Hun heter det med trykk på den første e-en. (Det var litt vanskelig å forklare skriftlig, sitter liksom her og prater med skjermen og forklarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå