Gå til innhold

Murringer og stikkinger i magen?

mor-74

Anbefalte innlegg

Hei!

I morgen er jeg 6 uker,og har i dag hatt murringer i magen hele dagen.Jeg går og håper at det ikke er mensen som er på vei,jeg er SÅ redd at dette skal gå galt.

Har jo lest at det kan være livmoren blant anna som strekker/vokser.Alt er vel bra bare mensen holder seg borte.

Andre som har det likedan,som er rundt 5-6 uker på vei?Jeg har fått termin 17 mai.Hipp hurra.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det veldig sånn i forrige svangeskap. Hadde SKIKKELIG mens smerter og stikkinger på begge sider. Jeg trodde bare at mensen kom. Skjønte ikke at jeg var gravid.-har veldig uregelmessig mens.

Er dette din første?

Har ikke hatt så vondt nå, men har en sønn på 14 mnd, og er 11+2 nå. Så livmoren er vel videt godt ut allerede...

Sikkert ikke noe bekymre seg over, det er helt vanlig.:)

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har en på snart 4 år.(klarte å få til av oss selv)Nå er det vårt 1 ivf forsøk.Men jeg kan ikke huske hvordan jeg hadde det da,ser du.Føler meg trøttere,og tror jeg kjenner litt mer til det som skjer inni meg denne gangen,enn forrige gang.

Rart hva man glemmer.Man får bare krysse fingrene og håpe at alt går bra.

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Jeg er 5 uker på vei å har det likedan :-)

stikking å murring i siden av å til,ganske rart egentlig etter 3 barn skulle man tro livmoren var tøyet nok :-)

*maff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+1 idag..

jeg har også murringer og stikking i magen, mest på den ene siden, men litt på den andre også.. Virker som om mensen kommer, men jeg har bestemt at den skal være borte i ca et år jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...