to tette og ei badehette:o) Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Og hvordan var opplevelsen? Jeg skal det, men lurer sånn på om man ser noe i det hele tatt siden babyen er blitt så stor? Snakket med Medicus i dag, og de sa det kom til å bli litt vanskelig siden jeg var så langt på vei, men allikevel sa de at det beste var fra uke 24 fram til 32 da jeg bestillte.
tingeling:) Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hei på deg:) Jeg var på Majorstuaklinikken i 3D-UL i går, jeg er 33 uker på vei. Lillegutten min er litt større enn forventet men vi kunne se han klart og tydelig og fikk med oss veldig bra bilder og film. Det var en utrolig flott opplevelse!! Du kommer til å få en helt spesiell og nydelig opplevelse, gled deg!!!!:)Masse lykke til
to tette og ei badehette:o) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Så koselig for dere at dere fikk sett gutten godt:o) Jeg fikk inntrykk av hun dama jeg snakka med i dag at jg ikke måtte komme med noen forhåpninger. Blir litt skuffa jeg når de faktisk anbefaler 3D-UL i disse ukene, men ikke gjør det allikevel plutselig. Hadde gutten din snudd seg med hodet ned? Var han festet da? Håper du kan svare meg på disse spm også) Tusen takk for lykkeønskninger iallefall:o)
tingeling:) Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Self kan jeg det:) Skjønner godt du ble litt skuffa over at hun sa det. De andre jeg ringte sa det samme men også at apparatet de hadde ikke var veldig bra så er ikke godt å forstå seg på dem når de sier sånt! Nei, han ligger i seteleie så håper og ber om at han snur seg snart, for jeg vil ikke ha keisersnitt! Håper virkelig de har et bra apparat dit du skal og at du får god info. Er det dyrt dit du skal? Vet du om det er gutt el jente da?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Man blir ikke helt klok på alle disse svarene og folkene nei, det skal være sikkert og visst:o) De har jo nettopp starta med 3D-UL der jeg skal, så vi får krysse fingrene på at maskinene deres er flunkende nye (noe jeg tviler på, sikkert noe rammel fra 1.verdenskrig;o), skulle jo være typisk min flaks:o)). Det koster 1300,- hvis man i det heletatt får 3D, og 700,- for vanlig. Da jeg var på den ordinære ul-en sa hun at det så ut som at det ble ei frøken:o), men fikk ikke sett kjønnsorganet. Har en sønn på straks 18 mnd, og han så vi hele "stellet" på da vi var på den ord.ul. Da var det liksom ikke tvil i det heletatt, men synes det er verre denne gangen. Har sterk jentefølelse, men tør ikke helt å stole på den. Nei vi får vel bare vente og se hvordan denne ultralyden utarter seg, men jeg er jo egentlig veldig glad for at jeg idet heletatt får se babyen min en gang til jeg da:o), det er ikke alle som får det heller.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jeg var på majorstua klinikken i går og jeg er fullgått 32 uker, og man så ansiktet klart og tydelig, så det du har fått høre er jo bare tull. Det er jo nå det er best å gå til 3D for å se utseendet på babyen, vi fikk sett kjønnsorganet også, og det så man veldig tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå