71variant Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg er 35 år og endelig gravid etter MA i mai..... dette blir gøy har ei jente på 8 fra før gleder meg til å dele erfaringer med dere - trivdes godt på "over 35 og prøver" kos fra nygravide meg
ventos Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Heisan!! Velkommen hit!! Håper du får noen hyggelige mnd. her:-) Mange hyggelige gravide her ihvertfall!! Lykke til!
mamma00 Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Gratulerer og velkommen (sier jeg, som er ny selv...)! Selv er jeg vel omtrent like nygravid som deg - jeg testet positivt på mandag. Har fortsatt vanskeligheter med å tro på det, vi sto på vent for kunstig befruktning - det er tre år siden sist jeg var gravid, og da endte det i en tidlig MA. Forøvrig har jeg en jente på seks år, så jeg ser vi er flere som (eventuelt, jeg tør ikke stole på dette ennå) får en stor aldersforskjell på barna. Håper vi begge får en fin tid her inne!
Dingeling Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 GRATULERER SÅÅ MASSE.. =) jeg er selv 38 år og har en jente på 7 år. venter en gutt i februar.. gleder oss masse..
71variant Skrevet 21. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2006 ja dette blir veldig spennende - men det skal gå bra!!!!! håper liksom på mange symptomer så føler jeg meg gravid vi får følge hverandre kos kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå