Enliiitentil? Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er 14+0 i morra, og merker at jeg har behov for å se eller høre bebis. Skal ikke til jordmor før 6.11, med UL 26.10... Kan jeg ringe henne og spørre om å få komme å høre hjertelyden?
rødhette* Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Du kan jo ringe.. værste som skjer er at hun sier nei, du må vente..
seff Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Ring og si du er bekymret! Som rødhette sier: du kan ikke få mer enn 'nei'. Foressten så må jeg smile hver gang jeg ser nicket ditt...Det er konge :-)
Hemmeline Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Klart du kan ringe. Men husk det er ikke sikkert at du hører hjertelyden i uke 14. Mange hører den ikke før seinere.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 fikk komme inn hos legen min, som er utrolig søt og behjelpelig!!! Jordmor er det ikke akkurat flust av her i området.
godiva med 3 gull Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Klart du har krav på å komme inn til enten jordmor eller lege! Bare ring og si du er bekymret,om du ikke kommer til jordmor ville jeg tro dere har lege på hjemplassen din. spes i fødsels hjelp feks. Gyn min har UL på kontoret, og om jeg skulle bli bekymret kommer jeg inn på dagen.
oesmamma Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 du kan jo ringe. Men det er ikke alle som vil lete eter hjertelyd så tidlig - den kan være vanskelig å dinne og det beroliger ikke deg!!! Det gårnok bra, vi har alle vært der du er nå...
tuppen og lillemor Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 hei det hadde jeg gjort hadde jeg vært deg... jeg gjore det i går 13+6 og det var en lettelse,, men husk at det er kankje litt tidlig ennå.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå