ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Hei dere. Tenkte jeg skulle bevege mer over hit jeg, etter å ha testet positivt to ganger i dag. Kjempe glad :-) Vi er gift og bor på hurum er er begge i midten av 20 årene. Noen andre i nærhetene i samme situasjon. Har regna litt på termin og ender nok opp på ca 1.juni, en fantastisk tid å få barn på. Man har jo hele sommeren forran seg. Håper å bli kjent med mange flotte menesker med spirer i magene sine :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 gratulerere så mye og velkommen inn hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Så gøy da. Gratulerer masse. Jeg er i uke 8 nå. Tror min termin er 5.5. Så jeg har også heeeele sommeren forran meg. Skal bare få unna 1 60 årsdag, og 1 konfirmasjon først..Så skal jeg kose meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg testet også positivt i dag! ) Ca like langt på vei vi da! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie_Moon Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 Gratulerer så mye!! ja vi går en fin tid i møte!! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina 79:) Skrevet 20. september 2006 #7 Del Skrevet 20. september 2006 Gratulerer!!! Jeg testet også positivt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 20. september 2006 #8 Del Skrevet 20. september 2006 Gratulerer,og velkommen hit til oss. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå